Hoe flirt je met een jongen uit je klas?

oke hoi ahah
Ik vind een jongen uit mijn klas al een tijdje leuk alleen het gaat maar niet verder dan plaag gesprekjes of dat hij af en toe achterom kijkt en we een paar seconden oogcontact hebben…
ik wil graag verder dan dit maar hoe kan ik onopvallend flirten met hem?:frowning_face:
greats

Langer aankijken.
Glimlachen.
Veel proberen te praten (wat heb jij voor cijfer daarvoor?)
Proberen zn whatsapp te regelen.

Praten! In de klas is het makkelijk om een gespreksonderwerp te vinden, aangezien jullie over school kunnen praten. Klinkt heel suf, maar het kan ervoor zorgen dat het gesprek verder gaat (bijvoorbeeld ‘Heb jij engels gemaakt?’ ‘Nee ik moest voetballen’ ‘Oh wat leuk, waar voetbal je?’ ofzo)
Tijdens die gesprekken kun je elkaar lekker in de ogen kijken en moet je vooral veel lachen, want daar houden jongens van.
Als dit niet lukt, kun je tijdens het oogcontact langer kijken of glimlachen ofzo.
Succes :slightly_smiling_face:

Hahah thankyou girls , dat langer aankijken ga ik echt wel proberen en af en toe van dat huiswerk kan ook wel :slightly_smiling_face: ik heb zijn whatsapp al alleen we praten nooit laatst begon hij een gesprek maar dat was omdat ik die dag niet op school was geweest dus gewoon een standaard vraag van ‘‘Waarom was je er niet’’’
:flushed: