Hoe fix je zijn nummer?

hoe fixxen jullie zijn nummer op een orginele manier?

En vooral hoe doen jullie het als hij geen facebook etc heeft, en je hem bijna nooit tegen komt in het dorp?

ja, ik begin wanhopig te worden om zijn nummer te krijgen

‘Hé, lijkt het je leuk om misschien samen te app’en? :-D’

mijn mobiel heeft de laatste tijd kuren, zou je eens willen over laten gaan? dan weet ik of hij het weer doet…

Ik zeg, doe de stoute schoenen aan.
Als je hem tegen komt, vraag ernaar…
Zeg dat je hem al een tijdje leuk vind!

Niet geschoten is altijd mis en het is eng, tuurlijk, maar hoe stoer is het als je het vraagt en hij het wilt…
En uh, dat kan jij :wink:

“Hee, zou je deze enquete kunnen invullen?”
Naam __________
Telefoonnummer ___________

“Ik ben een telefoonboek aan het schrijven, dus ik heb je nummer nodig.”

Oké grapje. Geen idee, gewoon vragen haha!

“hoi ik ben bezig met een onderzoekje hoeveel telefoonnummers op elkaar lijken, mag ik die van jouw als vergelijkingsmateriaal?”

Uhm nee doe dat maar niet. Inderdaad gewoon vragen denk ik.

Wauw haha, normaal zou ik dit niet durven maar nu kan ik niet wachten tot ik hem tegen kom. :flushed:

Hahahahahahah omg deze ga ik een keer gebruiken

Ik vroeg ooit eens subtiel het nummer van een jongen die ik leuk vond door het over een feest te hebben bij ons in de buurt, ik zei ja dan bel ik je wel als ik volgend jaar weer ga, oh wacht dan moet ik wel je nummer hebben. en toen gaf hij die. er ging wel een beetje een verhaal aan vooraf, maar het is een makkelijke manier om aan een nummer te komen wanneer je een onderwerp aansnijdt wat hij interessant vindt en jij dus stiekem een beetje misbruik van kan maken.