Hoe fix ik mijn leraar?

hallo mensjes,
ik heb een hele knappe leraar op school en ik flirt met hem en hij met mij. het punt is: hij heeft een vriendin (hij lijkt er niet zo gelukkig mee te zijn maarja…) heeft iemand tips hoe ik hem kan fixen? hij gaat trouwens ook mee op kamp.
ik ben op z’n verjaardag geweest. mijn vriendin zei laatst dat ik een dikke kont heb en hij hoorde dat, hij zei gelijk: BELACHELIJK! je hebt helemaal geen dikke kont, dat slaat nergens op! hij knipoogt ook steeds naar me. maar ik ben echt heel erg verliefd op hem. wat moet ik doen?

hij is trouwens 33, en ik 14

niet

:flushed:

Waarom zijn hier de laatste tijd zoveel meisjes die verliefd zijn op leraren? :’)
Ik kan bijna niet meer serieus reageren, maar ga het toch maar proberen.

Zet hem uit je hoofd. Als hij al echt met je flirt, dan is dat niet gezond. Hij heeft een vriend en hij is meer dan dubbel zo oud als jij bent (in sommige gevallen kan dat werken, in dit geval niet). Om nog maar niet te spreken over het feit dat hij je docent is. Het is gewoon not done.

ik weet wel dat je gelijk hebt, maar er zijn meerdere leraren op mijn school die een relatie hebben (gehad) met een leerling en die werken nog steeds op school. als je zou weten hoe knap ie is, zou je anders praten :slightly_smiling_face:

Strakke croptop aandoen en een strakke broek waar je kont goed in uitkomt.

Grapje, gewoon niet doen

Je had dit topic net zo goed “Hoe maak ik mijn leraars relatie en carrière kapot?” kunnen noemen.

Het kan simpelweg echt niet, en dat weet hij hartstikke goed en hoor jij ook te weten. En sorry, maar als hij ondanks dat daadwerkelijk met je flirtte is het een enorme creep. Het is écht niet goed als je als 33-jarige kerel op een 14-jarig meisje valt.

Goed plan! :’)

Waren die leraren ook dubbel zo oud als zij? Want dan vraag ik me serieus af op wat voor school jij zit dat ze zoiets toestaan.

En zijn knapheid verandert niks aan het leeftijdsverschil en dat hij een machtspositie t.o.v. jou heeft.

het kan in principe prima op mijn school en de wereld hoeft het niet te weten, toch? ik weet zelf ook wel dat ik nooit met hem ga samenwonen ofzo. dat wil ik eigenlijk niet, aangezien mn familie me dan zal verstoten of iets dergelijks. gewoon als teacher with benefits :slightly_smiling_face:

oké dit is officieel een troll, of gewoon een bijzonder BIJZONDER achterlijk persoon

dus kunnen we dit geval gewoon niet negeren?

Ik ben het eens met SpaceDementia.

Hahaha dit moet wel een trol zijn, kom op zeg, je wil je docent toch niet als sex buddy :’) Terwijl hij een vriendin heeft en dubbel zo oud als jou is. Nee gewoon nee, slotje aub.

die leraar is ondertussen zo’n 70 jaar en hij heeft de vader van een vriendin nog les gegeven. qua leeftijd maakt t niet uit maar ik hoef geen relatie, gwn een beetje spannning en sensatie jww.

En dit is tegen de wet dus jij zit echt op een rare school dan. Eerlijk gezegd geloof ik het ook niet zo.

ja dat wil ik wel hij is echt leuk

Gewoon nee.