Hoe fashionable zijn jullie ouders?

Hoe fashionable zijn jullie ouders?

Mijn moeder weet wel veel van kleding. Mijn vader niet, maar hij heeft wel mooie spullen. Heel basic allemaal maar wel mooi (en uitgezocht door mijn moeder)

Mijn moeder opzich best wel aangezien ze soms mijn kleren leent.

Mama best wel. We kopen soms ook dezelfde dingen (vaak dan wel in een andere kleur), of ze leent iets van mij of ik geef bv kleding die ik zat ben aan haar door. Zij ziet er altijd wel leuk uit.

Papa is niet zo’n modefiguur :’) Zit in zijn huis ook altijd in zijn joggingpak en zijn vriendin heeft ook altijd gewoon een shirt en een spijkerbroek aan. Buitenshuis is hij ook niet zo avontuurlijk, meestal gewoon een trui en een spijkerbroek.

Mijn moeder kleedt zich meestal wel oké, maar ze trekt ook wel dingen aan die meer voor jonge meiden zijn. :’) Daar geef ik wel eens commentaar op.

Mijn vader geeft geen reet om kleding en mijn moeder koopt al z’n overhemden en shirts/polo’s. Spijkerbroeken heeft hij ook altijd dezelfde.

Ik denk dat ik hiermee een van de weinigen ben maar ik vind dat mijn vader zich beter kleedt dan mijn moeder.
Ze weten allebei niet veel van kleding, maar mijn vader luistert toch eerder naar advies als ik en mijn zusje zeggen dat een bepaald kledingstuk echt niet kan. Hij probeert af en toe ook met de trends mee te gaan terwijl mijn moeder daar helemaal niets om geeft.

Mijn ouders zien er gelukkig allebei goed uit! Mijn pa is best wel een metroman haha, gebruikt allemaal cremetjes, neemt veel tijd voor zn kleding en uiterlijk en neemt ook advies aan van van die kleurenkenners. Nu weet ie dat lichtblauw hem mooi staat en dan kooptie allemaal lichtblauwe overhemden haha. Nee hij ziet er altijd goed uit! En mijn moeder die ziet er ook goed uit. Als ik zeg dat iets niet kan dan draagt ze het ook niet. Ze koopt haar kleren ook gewoon bij de H&M en Vero Moda. Gewoon skinny jeans met een t-shirtje ofzo, ze ziet er ook niet uit als 50 en heeft een goed figuur dus kan best.

Niet HAHAHAHAAHAH

Mijn moeder en mijn stiefpa zijn echt heel veel met mode bezig. Dus die kleden zich wel mooi, al is het niet altijd mijn ding.

Mijn vader heeft mooie kledingstukken, maar ook lelijke. Ik denk dat hij gewoon neutraal is en soms eens een goede of een slechte dag heeft qua kleding.

Al moet ik mijn moeder er soms nog wel op wijzen dat sommige dingen echt niet kunnen bij haar leeftijd of figuur haha. Maar voor de rest kleed ze zich altijd erg leuk. En mijn vader altijd in spijkerbroek met een stoer t-shirt of mooie blouse.

Mijn vader heeft een geweldig goede mooie kledingstijl

Mijn moeder weet precies wat haar wel en niet staat en ziet er meestal heel verzorgd uit. Als ik zeg dat iets haar niet staat dan luistert ze ook wel haha

Mijn moeder draagt vaak casual, stijlvolle dingen met vaak mooie stoffen. Dus niet te jong en zeker niet te oud ook, zou me denk ik als ik zo oud ben als mijn moeder ook ongeveer zo willen kleden.

Mijn vader draagt niet echt bijzondere kleden, maar wel gewoon echt een goede, mooie broek met een net overhemd e.d., of gewoon een trui. Dus net als hierboven gewoon basic, maar wel mooie spullen.

Mijn moeder koopt altijd haar kleding van H&M, Only en Vero Moda, dus die ziet er altijd leuk uit. Rokjes en dingetjes, gezellig.
En mijn vader is ook gewoon goed gekleed. Niet heel uitbundig ofzo, ook niet ouderwets. Gewoon lekker modern.

beiden hebben kleding dat er goed uit ziet en ze kleden zich naar hun leeftijd.
Ze kopen kleding bij Jack&Jones, Gstar, Ugg, Esprit, Vero Moda, Gaastra, Mexx etc.

Mijn ouders totaal niet, vooral mijn moeder, maar mijn vader heeft leuke vesten die ik heel erg vaak leen dus dat is weer een pluspunt.

mijn moeder koopt bijna alles bij superstar en heeft echt een leuke stijl voor iemand van 53. Mijn vader draagt gelukkig ook super leuke kleren met van die half hoge laarsjes onder een broek.

Mijn moeder wel, ze ziet er altijd wel leuk uit. Ze heeft dingen die ik zelf ook heel leuk vind. Mijn vader ee beetje basic, maar hij ziet er ook altijd leuk uit.

Niet.