Hoe ervaar jij fotografie ?

Hoe ervaar jij fotografie ?
  • Gewoon, leuk een fototje maken met mijn LG.
  • Ik maak nooit foto’s. Niet ECHTE foto’s tenminste.
  • Ik let vooral bij een telefoon op de camera en zoek bijv. een iphone voor de fotografie!
  • Ik maak super veel foto’s! Het lijkt me ook super om een echte fotograaf te worden. Ik koop dus een echte goeie camera!

0 stemmers

Wat voel jij voor fotografie ? Kan het je eigelijk niet zoveel schelen… Of zit er een echte fotograaf in jou?
Vul de pol in en bekijk hoe andere het ervaren! :bowing_man:

Mijn spiegelreflex besteld nu wachten tot hij binnen is om af te halen! Dus ik denk dat ik wel serieuser wil gaan doen :slightly_smiling_face: Daarvoor ook al met mijn compact camera maar wil toch wat meer kunnen doen zoals met een spiegelreflex.

ik ervaar fotografie gewoon als hobby, maar dan niet met een compactcameraatje xD, maar ook net niet met een spiegelreflex…… da’s wel jammer….

Ik vind fotograferen leuk en ook rustgevend. Meestal ben ik druk in mijn hoofd maar als ik rondloop en dingen zoek om op de foto te zetten word ik daar helemaal rustig van. :slightly_smiling_face:

Heb m’n eige bedrijfje als fotografe :grinning:

Same shit over here! Niks leukers dan van je hobby je baan te kunnen maken. (:

Fotografie is een grote hobby van mij. En het blijft een hobby.
Wel gebruik ik een spiegelreflex. Ook ga ik in 2014 op fotovakantie. Maar het is gewoon leuk om fotografie bezig te zijn.