Hoe ermee omgaan

Ik heb nu al bijna 7maanden een vriend, We zijn nog super verliefd op elkaar enzo. maar af en toe hebben we van die kleine ruzies die hij erger maakt dan dat ze zijn. Hij is best wel jaloers en ik ook wel eens maar hij zet dat dan om en chagerijnige gedoe of hij doet expres boos tegen me. Meestal zijn het van die ruzies die na 1 dag over zijn. Maar met K-dag kwam hij bij mij slapen, volgende dag was het echt vies weer dus we dachten we blijven maar thuis. Eigenlijk vond hij het niet leuk maar dat wist ik niet… Smiddags ging hij weg en 's avonds ging ik nog even met vriendin het dorp in, toen smste hij dat ik sneaky doe en stiekem omdat ik wel met haar wat ging doen en niet met hem. we gingen alleen eventjes het dorp in. hij zegt dat hij niet achter me aan blijft gaan als een hondje. omdat ik af en toe maar met hem uit ga en meer met vriendinnen. en hij zegt dat ik zijn K-dag heb verpest. en nu is hij daarom boos… I’m feeling so down :cry: Ik weet niet wat ik nu moet doen …

Praat er over met hem. Zeg je dat je het niet zo bedoeld had zoals hij het opving, en je alleen maar even het dorp inging.

Je kunt ook best zeggen dat hij situaties erger maakt dan ze zijn, want dat is duidelijk wat hij doet.

Ook is hij niet echt een ‘goed’ vriendje als hij dingen tegen je zegt als; ‘Je hebt mijn koninginnendag verpest!’. Ik bedoel, dat mag ie dan wel vinden, maar hij hoort het niet te zeggen. Omdat hij best wel weet dat hij jou daar ook verdrietig mee maakt.

Praat er over met hem, want hij is echt een whino als ik het zo hoor.

[i]Omg hij klinkt als mijn vriendje :stuck_out_tongue: alleen zie ik mijn vriendinnen niet zo vaak meer, zijn aant studeren en ik nog niet. Donderdag zou ik met een vriendin naar de stad gaan, op een terrasje wat drinken enzo. Dus ik zei hem dat toen sloeg zijn stem al over zeg maar. De dag erna toen ik niet gelijk terug smste, zei hij je zal wel weer met anderen wat aan het doen zijn en ik ben je vriendje maar dus…

ff on-topic
Ik zou je er niet te druk over maken… Als hij het niet leuk vond om thuis te blijven had hij je dat toch ook kunnen zeggen? En dan hadden jullie evt nog iets kunnen gaan doen right. Pfff, jongens…[/i]

dankjee :slightly_smiling_face: !

Het is echt lastig om ermee om te gaan , soms ben ik echt radeloos. En ik geef al zoveel voor hem op , ik ben namelijk ook minder close met mijn vrienden… Soms denk ik echt van ‘is dat niet al genoeg bewijs?’ …

Wat een aansteller -.-’’ Dan had ie gewoon moeten zeggen dat ie het jammer vond dat jullie niet wat gingen doen. En als ie het zo vervelend vind dat je vaker met vriendinnen uitgaat dan met hem dan gaan hij en zijn vrienden toch gewoon gezellig mee? Pff, ik snap dat je je er down door voelt, mijn lieve vriendje heeft ook de neiging om van een mug een olifant te maken en het beste wat ik daar mee kan doen is heel rustig blijven totdat hij doorheeft dat ie zich aanstelt. Succes ermee.

Praat er met hem over. Als hij graag iets met jou had willen doen op koninginnedag had hij dat moeten zeggen, en dat heeft ie niet gedaan, dus ik vind niet dat hij boos op jou kan zijn.

Pfff alsof hij verwacht dat je in zijn hoofd kunt kijken :confused:

idd!

Ik zou tegen hem gezegd hebben dat hij zich niet zo moet aanstellen, en dat ik hem even niet hoef te zien, omdat ik alles toch weer ‘verpest’. Dan heeft hij tijd om na te denken, en hij gaat zich nu vast schuldig voelen. En dan maar hopen dat hij er wat aan doet.

Dankje sleipnir , dat heb ik tegen hem gezegt. en ik ga ook niet beginnen met smse. Ik hoop dat hij zich schuldig gaat voelen (hij is zo eigenwijs…) :slightly_smiling_face:

Hahaha, volgens mij zijn de meeste mensen eigenwijs! En idd, niet beginnen met sms’en. Laat het nu maar van zijn kant komen om het goed te maken, en dan weet je ook gelijk zeker dat hij 't snapt. (Of iig het geprobeerd heeft te snappen.)

Het is nu een uur geleden van zijn laatste sms. ik erger me er altijd aan als hij me niet smst. ;o

En, heeft hij al een smsje gestuurd?

Nee nog helemaal niks… Zal ik heb smse of niet?

Hij probeert je een schuldgevoel te geven --’
Zeg dat hij jouw week heeft verpest en dat hij gelijk niet meer hoeft te spreken met je als hij toch denkt dat hij als een hondje achter je moet aanzitten… :pensive:"
Hmm okee nee, dat is bot. Doe dat beter niet xD

haha. UP-

Ik zou hem niet smsen hoor als ik jou was. Laat hij maar naar jou komen, hij gedraagt zich als een klein kind, niet jij.

verkeerdgelezen.

pff was vannacht half 4 thuis, maar normaal ben ik eerder thuis. dus hij ging helemaal flippen enzo tegen me. en hij dreigt ook nu met uitmaken. maar ik wil hem gewoon niet kwijt ):