Hoe ergens binnenkomen als je nog geen 16 bent?

Hoe doen jullie dat altijd?
Niet dat ik nooit ergens binnenkom, maar ik ga morgen ergens heen waar ik van heb gehoord dat ze nogal streng controleren.

En daarbij, was ik benieuwd naar jullie ‘stories’ of dingen die werken! :slightly_smiling_face:

ID lenen.

Geen idee want ik ga nooit naar plaatsen voor 16 of 16+ (:

Wacht gewoon tot je 16 bent. .___.

Zoekfunctie gebruiken.

wachten tot je 16 bent het is toch niet voor niks 16+

Lekker wachten tot je 16 bent, of wat anders doen

Ja maar, - dit klinkt heel dom - ik heb bruin haar en bijna iedereen die ik ken is blond, en niemand met bruin haar die ik ken lijkt ook een beetje op mij.

Ehhh no.
Er lopen heel veel mensen van 15 rond en echt heel veel die ik ken.
Dus ik ga niet wachten tot ik 16 ben en al mijn ‘kennissen’ daar al uitgekeken zijn.

Ja maar dat is het juist, ik heb al 15 jaar wat anders gedaan, nu wil ik gewoon losgaan!

Een ID heeft toch een zwart-wit foto?
Dan zeg je gewoon dat je je haar hebt geverfd?
Nadenken is tegenwoordig wel heel moeilijk of niet?
Wacht gewoon tot je 16 bent… ¬¬

ID’s zijn toch altijd zwart/wit foto’s, Mijn blode haar lijkt ook donker op mn id foto

Ja maar dan moet je gezicht ook nog wel lijken,
maar ik ken niemand waarvan ik ID kan lenen alleen mijn nicht maar die heeft kort haar en ik lang.
Dus ik kan niet zeggen; gegroeid :slightly_smiling_face:
en ook niet; extensions :slightly_smiling_face:
want het is echt kort kort.

Als je 15 jaar wat anders gedaan heb, houd je dat ene jaartje ook nog wel uit!
Besides, het is niet voor niets 16+.

Mijn ID is in kleur dacht ik…
onee niet haha.

Nou ehm, gewoon proberen. Anders een fake-ID maken. Grote kans dat je gesnapt wordt, maar oke.

Of verf je haar blond.

Dus? Je kunt je haar toch gekleurd hebben? Ik gebruik altijd de ID van een vriendin die helemaal niet op mij lijkt maar ze kijken er nauwelijks naar… en als ze toch goed kijken gewoon normaal doen… Ik bedoel, de kans dat ze er zo zeker van zijn dat jij dat niet bent op de ID is zo klein dat je het er makkelijk op kunt wagen :]

Hoe ik dat deed toen ik 15 was?
Niet. Waarom? Het is niet voor niets 16+
Die wat ouder zijn zijn echt niet blij dat jij daar dan als 15jarige komt

De helft die er soms komen is nog niet eens 15, dus dat valt ook wel weer mee.

ID lenen. Je hoeft niet te lijken. Sommige mensen veranderen namelijk heel erg in een korte periode. En de foto is zwart wit, dus verschil in haarkleur is ook niet erg. En als het niet lukt is het jammer voor je, dan moet je maar wachten tot je 16 bent. Je kan het gewoon proberen want je hebt niks te verliezen. Maar je kan er vanuit gaan dat het wél lukt hoor. (Ervaring)

1. met iemand gaan die de uitsmijters kent.
  2. ID lenen
  3. fake ID maken, zeggen dat je je ID/paspoort kwijt bent
  4. iemands zn scootercerti lenen, meestal kijken ze er niet eens naar omdat ze vanuit gaan dat je 16 bent
  5. wachten tot je 16de

succes meis!