'hoe erg kunnen mensen eigenlijk zijn'

Kijk dit filmpje eens:

http://www.camilleri.nl/2…e-schooldag-van-kayleigh/

de Pester heeft dit gefilmd en online gezet… het slachtoffer wil dat dit filmpje online word gehouden om mensen bewust te maken van het pesten.

wat denk jij als je dit ziet.

trouwens. de naam, adres, telefoonnummer en huistelefoonnummer staan allemaal online van deze pester. er is zelfs een 'we hate kacey’pagina

Facebook en youtube verwijderen continu de filmpjes. Helaas,

[i]In het filmpje zag je een groepje jongeren naar een bushalte lopen waar het slachtoffer netjes zat te wachten (Kayleigh, heeft autisme) Het begon eerst met haren trekken. De pester (kacey) trekt een aantal keer aan Kayleigh’s haar en schopt haar tegen haar bovenbeen en onderrug. Kayleigh doet niks terug omdat ze bang is, ze houdt haar handen voor haar hoofd. Later in het filmpje begint de pester in het gezicht te slaan van Kayleigh. Eerst met de platte hand, daarna met vuisten.
De moeder van Kayleigh heeft het filmpje op FB gezet om haar dochter te steunen. Meer dan 70.000 mensen hadden het filmpje geshared en iedereen steunt het slachtoffer heel erg.

Op social media etc is het adres van Kacey en het mobiele nummer etc allemaal bekend gemaakt… Ook wordt de familie nu doodgespamt met telefoontjes en smsjes. De moeder van Kayleigh heeft ook aangifte gedaan bij de politie…[/i]

Ik hoef dit soort filmpjes echt niet meer te zien, echt te zielig ):

Waar gaat dit over?
Ik zou flippen als ik haar was , waarom raken ze der aan?
Goed dit meisje heeft over 3 maanden zelfmoord gepleegd … want dat gebeurt dus door dit soort dingen.

Waarom blijven mensen dit altijd op GS zetten.

als ouder zou ik echt door het lint gaan … je ziet dat meisje dat slaat goed genoeg ik zou der serieus opzoeken … !

Wat ziek. Ik kan er niks anders over zeggen. Wat een lef zeg, wat een stoere kinderen. Man man.

ik vind het trouwens erger van dat meisje dat er gewoon naast zit en niets doet.

Ik heb hier geen woorden voor. Trouwens, die pesters krijgen hierdoor steeds meer aandacht. Misschien negatieve, maar het blijft aandacht.

Omdat het zeer belangrijk is en omdat de gevolgen van pesten maar niet genoeg ingewreven kan worden…
Pesten is zeer ernstig en er zijn al heel veel levens mee ‘verpest’.
daarom dus.

Ik vind dit iets belangrijker dan een topic over ‘vind ie me leuk?’

Zoals ik al in een ander topic heb gezet vind ik dit echt ronduit zielig gewoon, als ik dat meisje was die ernaast had gezeten lag dat meisje allang op de grond jankend van de pijn! Sorry hoor maar echt wat is dit zielig nog even een laatste dag van school verpesten.

Rot lekker dood rotwijf.

Beide doen het niet, wat ik ergens ook wel fijn vind. Ik kan me heel erg kwaad maken over mensen die pesten. Gelukkig haalt Youtube filmpjes met pesterijen weg.

het is gebeurd op de plaats waar ik altijd de bus naar huis neem, ik vind het echt heel erg. Heel veel vrienden van me kennen haar. Heel mijn prikbord op facebook stond vol haatberichten aan die Kacey

Ja maar iedereen weet dat er zieke mensen zijn die pesten. Iedereen weet dat er dagelijks gepest word en dan snap ik niet waarom dit in de spotlight gezet moet worden omdat er een filmpje van gemaakt is.

https://www.facebook.com/RespectVoorKayleigh
deze pagina is opgericht als steun aan het gepeste meisje

Ik denk dat heel veel mensen niet realiseren hoe erg het pesten kan zijn, en hoe pijnlijk. Dat toont dit filmpje dan

Het filmpje is verwijderd krijg ik bij allebei de links te zien.

Ergens begrijp ik het wel. Dit filmpje is publiekelijk gemaakt, dus de pesterijen zijn nu ineens openbaar. Dat geeft ons recht (en kans) om er openbaar commentaar op te geven. Wat trouwens ook wel dom is, want de pester kan hier jaren, zo niet levenslang mee achtervolgd worden. En terecht.
Anoniem gepest vind ik zo smerig.

Filmpje is verwijderd…

Inderdaad terecht, dit is gewoon ronduit ziekelijk. Ook de mensen erom heen die niks doen… waar blijft je verstand? Bang om ook gepest te worden? Beter dan niks doen : s

4889