Hoe erg beschadigen jullie je haar

ik doe helemaal nik smet mijn haar. Ja oke ik was het altijd als ik douche, dus als ik iedere dag douche, dan was ik vaak ook mijn haar erbij. En ik kam mijn haar als het nat is.

Maar verder stijl, verf, föhn etc ik het niet. En mijn haar is retegezond denk ik.

ik verf mn haar niet, was het n het weekend 1x en 1x in de week ongeveer. ik stijl niet maar fohn wel.
Ik gebruik conditioner en haarcreme spul. Toch is mn haar beschadichd :’)

Hé, jij was hier ooit weleens eerder toch? Hoe is het met je kindje :slightly_smiling_face:

Ik was het dagelijks, wat slecht is, maar daar tegenover borstel, fohn of stijl ik het bijna nooit.

• Ik was mijn haren dagelijks met agressieve shampoo & conditioner
  • Ik stijl het elke dag (op uitzondering na in het weekend soms) circa 10-15min. op 185 graden
  • Ik föhn mijn haren dagelijks
  • Ik kam het terwijl het nat is.
  • Ik verf het regelmatig (om de maand of 2-3)
  • Ik draag het altijd los (schijnt killing te zijn voor de haarpunten door het schuren aan kleding e.d…)

Ik geloof dat dat het wel is :’) ouch.

Wisselvalig fohnen, verven (naja heb t maar 2x gedaan nog), stijlen/krul 1 á 2x in de week en kammen als me haar nat is

elke dag wassen is niet goed dacht ik . droogt je haar helemaal vanaf . ik deed het vroeger en omg elke dag droog en lelijk me haar. bedoeld naar (potlood)

Ik was het elke dag en slaap vaak met natte haren in een staart en dat schijnt slecht te zijn. Maar als ik zonder staart slaap dan kriebelt m’n hele gezicht van de haren en is het megawarm want ik heb dik haar…
Verder fohn ik het misschien 1 keer in de maand en stijl/krul ik het af en toe met een feestje. Heb een jaar geleden 1 keer highlights laten zetten. M’n haar is hartstikke gezond :slightly_smiling_face:

Af en toe een dipdye of underdye. Meer niet.

ik verf mijn haar niet, ik föhn mijn haar bijna nooit ( maximaal 3 keer per jaar ) en ik kam mijn haar wel altijd als het nog nat is, en verder kam ik het alleen als ik ergens naar toe moet ( dus lui dagje thuis doe ik gewoon een staart in ) en krul en stijl het alleen maar als ik een bijzondere gebeurtenis heb ( trouwerij, diploma uitreiking etc. )

Verven, stijltang, föhnen, haar vast en het dan nog 10x veranderen.
Ik denk dat mijn haar mij haat

Heb ze geblondeerd gehad, verf ze regelmatig, ik fohn en stijl mijn haren na iedere wasbeurt. Ik gebruik wel heat protector voor m’n haren.

Regelmatig verven, bijna dagelijks wassen/fohnen/stijlen…

Ik kam als het nat is (speciale brede ‘douche’ kam)
Meestal fohnen na het wassen, 3x per week
Soms stijlen of krullen

Maar wel áltijd verzorgende/beschermende olie erin.

ik heb het een paar keer geverft, maar kap daar nu ook maar mee denk ik want na en paar weken word het altijd geel achtig ;x voor de rest fohn/krul/steil ik het nooit. ik knip soms mn puntjes af (ja doe ik zelf! En nee, het is niet scheef xd) waardoor het eigenlijk altijd gezond is. ik gebruik ook een olie voor in de puntjes

Ik stijl het wel eens verder kam ik het alleen

Ik kam het terwijl het nat is, draag m’n haar weleens in een staart (ook 's nachts) en ik verf het eens in de paar maanden.

Ik heb mijn haar nu drie keer geverfd, maar het groeit nu uit (het is ietsjes donkerder dan mijn normale kleur, dus de uitgroei valt alleen op als je echt met een vergrootglas gaat kijken xd).
Ik draag mijn haar eigenlijk altijd vast, dus dat kan misschien nog enige schade veroorzaken. :’)

Ik krijg gewoon de koude rillingen als ik lees hoe jullie je haar staan dood te martelen met stijltangen , nat kammen ed. Heb zelf ooit (dagelijks) een krultang gebruik en mijn haar hiermee bijna verkloot. Sindsdien koester ik mijn haar en gebruik ik de kruiltang hooguit maar een paar keer per jaar.

Mijn haar wordt dan ook hoofdzakelijk gewassen met puur natuurlijke shampoo en de betere (merk) shampoo van Lush en John Frida, mijn haar ziet er sinds ik weinig tot geen krultang meer gebruik beter uit en glanst ook meer in de zon.

Met slapen gaat alles in een losse zijvlecht.

Ik was het om de dag en borstel het uit als het nat is. Verder doe ik er niets mee.

Ik kam mijn haar ook regelmatig uit als het nog nat is, maar ik gebruik dan wel altijd zo’n uitkamspray en het is recent geknipt, dus het is ook niet meer heel erg lang.