Hoe erg beschadigen jullie je haar

Ik

Blonderen
Fohnen
Stylen
Kammen als me haar nat is

maar ik doe der 1 uurtje voor om me haar perfect style te hebben . ken gewoon niet zonder!

zo min mogelijk in ieder geval , alleen Fohnen

Ik heb mijn haar door verven echt compleet verpest, en nu is het eindelijk weer mooi en gezond. Soms fohn ik het, maar verder doe ik er eigenlijk zo veel mogelijk aan het juist natuurlijk mooi te houden.

ik weet niet of je naam expres ‘oost europaan’ is, maar het is eigenlijk ‘oost europeaan’ haha

ik fohn en verf

Ik krul iedere dag, verf het en fohn altijd na het wassen

Haha die dingen doe ik ook allemaal en m’n haar is niet eens zo hard kapot. Ik gebruik wel een stijltang speciaal voor gekleurd haar en die zou minder beschadigend zijn (http://www.braun.com/nl_be/hair-care/satin-hair-straighteners/satin-hair-7-colour-straightener.html) en ik gebruik ook altijd shampoo en conditioner tegen beschadigd haar.
En ik laat m’n haar ook totaal niet veel knippen, dus dat is ook niet echt goed voor je haar dacht ik? :’) wow ik mishandel mijn haar best wel als ik erover nadenk

Ik stijlde het eerst, maar goed toen werd me haar echt helemaal dood.
Dus vorige week weer even alle dode puntjes eraf geknipt, en voorlopig stijl ik me haar niet (:

Ik doe het vaak in een knotje/staart, ik was het nagenoeg elke dag.

Ik alleen stijlen en kammen/borstelen als het nat is, maar ik gebruik wel hittebestendig spul en een spray tegen beschadigd haar… Toch heb ik “van nature” veel slag en dus is mijn haar altijd wel pluizig.:frowning_face:

Had een keer een dip dye gehad (ik zei tegen de kapster dat ze alleen maar mijn puntjes moest verven, maar nee, wat doet zij? De helft van mijn haren verven). Soms stijl ik het, ik föhnde het, nu laat ik het natuurlijk drogen. En ik kam het terwijl het nat is.

Allemaal niet eigenlijk!
Ik heb al stijl blond haar en ik slaap altijd met nat haar zonder het te kammen.

ik heb nu een ombre, thats all. soms stijlen of krullen

ik fohn het zo’n 1x per maand en verder doe ik het altijd kammen als het nat is (slag/krul hè…) en draai ik het nat in een knotje.

Ik heb wit haar, dus het wordt gebleekt
Ik fohn het soms maar wel met hittebeschermer
verder stijl ik soms eens zonder hittebeschermer

dusja… niet zo super veel

Alleen stijlen. En ruw borstelen

Als het nat is doe ik het in een knot, verder soms met feestjes krullen

heb ongeveer zelfde als ts maar heb me haar ook vaak in een heel strak elastiekjee dus…

Mijn haar is echt officieel 95% beschadigd.

Ik steil/krul het ongeveer 5x per week. En mijn haar heeft dip dye aan de onderkant, lichtbruin/donkerblond achtig, terwijl ik donker haar heb dus dat ziet er nu ook echt uit als hooi. :’)

Het is een ware hel om te douchen met mijn haar en moet liters conditioneer gebruiken om het nog te kunnen kammen na het douchen.

Moet serieus waar een bezoekje aan de kapper brengen.

ja ik weet je schrijf het anders. ja is expres hahaha ik dacht die e ken ik wel laten

Ik verf, stijl en föhn mijn haar haha. Maar stijlen en föhnen doe ik niet iedere dag en ik gebruik ook beschermingsspul ervoor.