Hoe elkaar beter ontdekken?

Ik vroeg me af op welke manieren je elkaar beter kunt ontdekken op erotisch gebied?
Ik dacht zelf aan erotische spelletjes (dobbelstenen, kaarten met opdrachten)

Misschien hebben jullie ideeën en/of ervaring met iets?

Ik en mijn vriend zijn nu 5 maand samen, maar op gebied van seks hebben we nog niet zo veel uitgeprobeerd. Ik wil dus nu graag door middel van zoiets elkaar beter leren kennen, van wat vind de ene lekker en wat niet. Ik ben zelf ook niet zo’n initiatief nemer en daarom leek mij zoiets wel handig en tof.

Ik heb ooit eens dobbelsteentjes gekocht, zeker aan te raden voor een paar keer, maar daarna vond ik het saai worden.

Jouw idee van kaartjes met opdrachten is een goed idee. Zo bouw je de spanning zeker op!

Wij hebben gewoon ontzettend veel gepraat met wat we van alles verwachten. Daarnaast gewoon dingen uitproberen en wat ik heel belangrijk vind is opbouwen. Niet meteen all the way, maar ook alles wat er voor komt. Zo hebben wij de eerste paar maanden alleen maar handwerk gedaan, daarna kwam de volgende stap en toen pas een keer seks. Zo heb je echt de tijd om elkaar te ontdekken en te leren kennen.

Die spelletjes zijn misschien wel een goed idee om het spannend te maken. Massage ofzo is ook leuk

Iemand nog ideetjes waarbij je misschien niets moet kopen?

Ik zou het er gewoon met hem over hebben. Ook op ongemakkelijke situaties te voorkomen: straks ben je bezig en vinden jullie het beide niet helemaal goed. Aangeven wat je wel en niet wil en dan zal hij dat ook wel doen.

Jaa, ik heb een leuk idee. (Nog) geen ervaring mee, want heb het ook zojuist pas besteld.
Bij Bol.com is een spelserie van Moodzz - Hart vol… Pure passie, Romantiek, Erotiek, Kama Sutra, Liefdeskriebels, Voorspel
Kost ongeveer een tientje, heb je zo’n hart met 100 briefjes (opdrachten).
Ik heb de Pure Passie gekocht, ik slaap alleen pas de 18e weer bij mijn vriend. Maar ik laat binnenkort wel even weten of het leuk is. (:

diep in de nacht vragen of hij zijn fantasie wil beschrijven. wat zou hij echt ooit nog een keer willen doen. Hetzelfde geldt voor jou. Vraag hem wat hij het lekkerste vindt van de hele erotische ervaring etc.

Die had ik ook al gezien, maar ik kan niet via internet betalen dus dat is wel een probleem :confused:

Aii lastig… Kan je vriend via internet betalen? Dan zou je kunnen vragen of hij het eerst wil betalen, dat je het daarna terugbetaalt (of het split). Anders misschien een goede vriendin ofzo?