Hoe eindigde het met je laatste lover?

Nou, aangezien niet iedereen een vriendje heeft en dus in topics als deze http://forum.girlscene.nl…ndje/list_messages/170095 iets kan posten, kan je hier het tegenovergestelde kwijt!

Dusja, hoe eindigde het met je laatste relatie/bijna relatie/scharrel/verliefdheid, noem maar op !

Uhhh… hij begon raar te doen, dus ik vroeg hoe en wat en waar ik aan toe was, en toen zei hij dat hij ‘t niet zeker wist en ermee wilde stoppen.
Ben ik achteraf toch blij mee, wat een kneus. :’)

Hij dumpte me voor iemand closer to home - een lange afstandsrelatie voor een half jaar werd 'm toch niet - die hij waarschijnlijk een stuk knapper vind en die volgens hem beter bij hem past.

Um… het gevoel was weg en toen heb ik het uitgemaakt. Niks bijzonders.

hij ging vreemd toen ik op vakantie was en dat vond ik too much.

hij vertelde dat 'ie niet meer van mij hield. maar hij zat achteraf ook al met een ander af te spreken en stuff, tegen haar vertelde hij dat het allang uit was.
dus wij waren allebei boos (:

maar hij zat wel vaker met andere meiden ;"DD
dus het is maar goed ook

en toen kwam die nog 2 keer terug dat ik de enige was blablalba :'DD kneus

Ik was 'm zat.

Ik was depressief, dus een relatie zat er voor mij even niet in.
Nu zijn we hele goede vrienden =D

Hij vertelde me dat hij m’n (toenmalige) beste vriendin leuk vond (=leuker dan mij dus). Naja doeeii (:

het werd trouwens niks met hem en mijn beste vriendin, en hij had een week erna alweer een ander

Naja bij mij was het zo:
Hij twijfelde tussen mij en zon meisje dat al een halfjaar achter hem aanliep en vervolgens bleef hij bij dr pitten en 2 weken later hadden ze wat ofzo.
Maarja, sindsdien flirt die nog dik met mij, hij zegt dat hij mij nog niet vergeten is en kwam zelfs extra wat kopen in de winkel waar ik werkte :crazy_face: en ook nog toegeven dat dat was om mij te checken
heb wel een beetje medelijden met zijn chick, ik ben namelijk voor t grootste gedeelte wel over hem heen.
T voelt soms nog wel kut, omdat t pas een maand voorbij is, maar hem terugnemen/achterna lopen zal ik toch niet doen

Hij ging vreemd.

Hij heeft het uitgemaakt omdat hij ( denk ik) zijn beste vriendin leuk vond.
Zelf zei hij dat hij vond dat we elkaar te weinig zagen en dat hij het niet leuk vond dar ik een maand op vakantie ging.
(Mijn laatste vriendje was nog voor de zomervakantie (: )

Mijn ouders waren het er niet mee eens.

hij vond mij dik. en ik heb gewoon maat 36? nouja. Hij was eerst verliefd op een meisje met anorexia. heeft hij haar vast ook aangepraat.

Dus toen maakte ik het uit :grinning: want hij deed echt vaak lullig.

Wooow, wat een lul.

^ Lullig! Wat een opervlakkige gast!

hij zoende met een ander, sindsdien negeren we elkaar… best triest haha

nou, het werd weer mijn vriendje!

als ik daaraan denk, voel ik me weer rot, maar oke even heel kort:
hij ging vreemd, is nu nog steeds met dat meisje (8 maanden later) terwijl hij met mij 5 maanden had… en het gaat heel goed tussen hun, zijn een heel gelukkig stel, en dat doet mij best wel pijn.

heel lang bezig geweest. niks geworden maar wel hele goeie vrienden. en nu weer bezig zijn haha.