Hoe 'eerste stap' zetten?

Als ik een jongen leuk vind, en hij mij ook. (wat ik dan denk hea.:stuck_out_tongue:)
dan durf ik nooit de eerste stap te zetten. dan bedoel ik met knuffelen/handjes vasthouden/zoenen.
bij andere lijkt het alsof het zomaar ineens gebeurt!
weet iemand wat te doen?

gebeurt het niet vanzelf als je wat langer wacht? misschien wil jij al sneller dan de jongen ofzo haha

Ik weet eigenlijk nooit hoe dat bij mij gebeurd,
het gebeurd gewoon, zonder erover na te denken
zoiets als:
je spreekt af, je gaat wat doen (maakt niet uit wat)
hij brengt je thuis, je zegt: nou dan ga ik maar naar binnen *hint hint*
en dan sla je je armen om zn nek en dan zoenen jullie.

of scene 2
julie zitten in de bioscoop, en zn hand ligt op de leuning, dan pak je voorzichtig zijn hand, gewoon doen! ik heb weleens de hand van een jongen eerst zijn zijn broekzak moeten vissen :pensive:

of optie 3 :stuck_out_tongue:
als je een ijsje gaat halen en een stukje gaat lopen (aanrader voor de zomer:P) dan ga je dicht bij hem lopen, beetje tegen hem aan (heel subtiel natuurlijk :stuck_out_tongue:) jouw hand tegen de zijne, nou als die het dan nog niet door heeft :stuck_out_tongue: (of hij vind je niet leuk :pensive:)

hoe weet je eigenlijk dat hij je leuk vind, lol ? dat weet ik namelijk nooit, daarom vraag ik het altijd.

en hoe oud ben je?

volgens mij niet, want als hij het eenmaal doet, en soms doe ik het ook wel (maar dan is het gewoon toeval.) dan is het wel heel leuk enzo…

ow, wacht,
je bedoelt dat je al weleens gezoend heb met die gozer maar dat je niet weet hoe het de volgende keren moet XD lieve help, ik snap er niks meer van :stuck_out_tongue:
ik dacht gewoon de allereerste keer hand in hand lopen, zoenen, kus etc…

ehm, 14, maar ik date zegmaar nooit, tis meer dat als er meer mensen bij zijn.

nou, dan zou ik toch eerst maar eens iets gaan afspreken met die boy :stuck_out_tongue: maakt het allemaal een stuk duidelijker :grinning: kijk een beetje rond hier op girscene voor leuke ideeen :slight_smile:

Want ik bedoel je gaat toch niet zomaar in een groep mensen een jongen zoenen? logisch dat dat niet gebeurd :stuck_out_tongue:

bv, eerst toen stonden we ergens heel dood, en toen stond hij naast mij en we stonden een beetje dood dus. en bij ons stond dus een ‘stelletje’ in eens hand in hand (magie. :pensive:) en ik wist maar niet wat ik moest doen?
terwijl ik hem wel heel leuk vind, en we zijn ook wel beetje bezig met smse enzo…

@koning_bumi;
maar niemand hier spreekt iets af 1 op 1.
ja sorry beetje boers hier.

(ga gewoon een keer afspreken!)

Oo, nou in zo’n situatie ben ik niet zo verlegen dan zeg ik:

kijk *wijs naar stelletje* DAT (veelbetekenende blik) wil ik nou ook (A)

ik doe nooit zo moeilijk als ik al een keer gezoend heb met een jongen, dan wil die jongen dat toch ook wel? zeker als je ook aan het smsen bent etc,

oow
dan was mn subtiele bericht ook een beetje overbodig :stuck_out_tongue:

Hoe doen jullie dat dan als je wat met elkaar hebt? Alleen afspreken als er anderen bij zijn :stuck_out_tongue:?

alsje iets hebt is het wel anders. ,maar dat heb ik nog nooit gehad haha.
xx

uup.

nog niet gezoend maar wel alles daarvoor.

Gewoon doen, echt.
Je moet nu niet van tevoren gaan bedenken; “Ja, als ik eerst dit en dat doe, dan is er een goede kans om z’n hand te pakken, blablabla.”
Als het goed zit tussen jou en hem komt dat vanzelf wel toch, tenminste, dat heb ik altijd. Maar je zei dat het bij jou een beetje boers is en dat mensen niet echt met z’n 2én afspreken, ik zou het toch maar gewoon doen. Is véél chiller. Ga desnoods naar de bios, hoef je én niet veel te praten (mocht dat ook een probleem zijn), én daar gaat handjes vasthouden, zoenen, etc. altijd heel snel :’)

uup.

gewoon doen.
en wat is alles voor zoenen? :")

knuffelen en handje vasthouden enzo. maar dat was pas twee keer, en nu lukt het niet meer. (ik weet, is vaag, maar we zijn heel verlegen.)
in ieder geval, ik denkt dat hij dat ook is, want hij doet steeds heel stoer enzo maar dan kijkt ie steeds heel opvallend onopvallend naar me vanuit z’n ooghoeken.

uuup.

morgen avond zie ik hem weer dus ik moet wat doen!?