Hoe eerste keer romantisch maken

Hi meiden, me vriend en ik zien elkaar nu drie weken niet. We hebben nu bijna 4 maanden en ik wil hem verassen als hij terug komt. Ik weet hij graag sex wilt hebben en ik ben er nu zelf ook wel klaar voor. Maar ik wil graag dat de eerste keer romantisch is dus hebben jullie enige ideeën ? Ik zat zelf al aan waxine lichtjes te denken

als je eerste keer komt dan komt het

ik wou ook graag de eerste keer op hotel, maar we hebben het uiteindelijk toch anders gedaan.
als je druk op jezelf legt door alles te plannen, is er geen plezier meer in en kan het je eerste keer verpesten…

hoort dit niet bij de topic ‘eerste keer’ bij seks&zo?

kaarsjes aansteken. Muziekje opzetten ofzo.

Mijn eerste keer was niet bepaald romantisch, leek meer op een slachtveld en het deed zo pijn :stuck_out_tongue:

oke dit helpt niet echt haha

Ik zou het eigenlijk niet plannen. Dat komt zo geforceerd over. En, dit is ook voor iedereen anders, maar toen ik ontmaagd werd, was het echt niet romantisch ofzo. Ik zou niet weten hoe je pijn en romantiek kan mixen. Maar misschien dat dit voor anderen wel mogelijk was.

Ik had het wel gepland en dat hielp voor mij juist want daardoor was ik minder zenuwachtig. :’)
Was alleen niet erg romantisch omdat ik tijdens het kaarsen aansteken mijn pony in de fik stak.

Maaar… kaarsjes aansteken (met je haar uit de buurt) ondergoed aan doen waar je je mooi in voelt (hoeft niet per se sexy ondergoed te zijn, als jij je er maar zelfverzekerd door voelt) je kamer opruimen, eerst iets gezelligs/romantisch doen zoals een romantische film kijken met een wijntje (of als je nog geen 18 bent iets lekkers anders te drinken.)

Oh god wat erg hahahaha

Ik zou het juist niet plannen, heb zelf spijt dat ik het wel gepland heb. Er lag zo veel druk op dat ik super zenuwachtig was en het uiteindelijk niet lukte. Ik zou wachten tot jullie een keer lekker bezig zijn en je echt het gevoel hebt van ik wil jou nuuuuuuu in me zegmaar haha :flushed:. Eerste keer is sowieso heeel speciaal, daar heb je geen hotel/kaarsjes/wat dan ook voor nodig.

Eerste keer niet plannen!!!

Mijn eerste gedachte: De eerste keer is niet romantisch. Haha!
Tenzij je al eens eerder seks hebt gehad, en het als een dekseltje op het potje past.
Uhm… Kaarsjes, een rustig muziekje op de achtergrond? Een leuk setje lingerie.

De eerste keer is inderdaad meestal niet romantisch, maar je kunt het jezelf misschien wel gemakkelijker maken door voor een romantische en ontspannen sfeer te zorgen. Met kaarsjes, een rustige omgeving en een muziekje. :wink: