hoe een tampon indoen?

OMG. WAT ALS DAT MEISJE VAN HAAR GELOOFSOVERTUIGING OF WHATEVER NIET MAG, DUS ZE HET OOK AAN NIEMAND KAN VRAGEN.
IK GA OOK GEEN PARFUM KOPEN ZONDER ER AAN TE RUIKEN.
NIET HELEMAAL TE VERGELIJKEN.
MAAR ALS JE OOK MAAR EEN BEETJE HERSENS HEBT, KUN JE HET BEGRIJPEN.

(Ben ik in meangirls beland?)

vind jij zelf niet dat je een beeeetje overdrijft? een beetje maar, hoor.

Inderdaad…

Is er serieus een geloofsovertuiging waar tampons inbrengen niet mag?

Waarom zeuren sommigen dat iedereen kut doet, want ik zie niet wat er kut aan is aan het zeggen dat je de gebruiksaanwijzing moet lezen.

Maar als je het niet durft/kan kan je ook gewoon maandverband gebruiken

ja sommige denken dat als je en tampon gebruikt je al soort van ontmaagd ben voordat je gaat trouwen
maar iig gewoon blijven proberen en anders als je het niet durft moet je het maar niet doen, ookal is tampon wel fijnerr njaa :stuck_out_tongue_winking_eye:

Nou wat er zo kut aan die reacties is; Dat meisje is bang dat ze het verkeerd doet of bang dat het pijn doet, en hier staan alleen maar reacties van:“nou duh, gebruiksaanwijzing?!”

Zou ik ook niet fijn vinden hoor!

Maargoed…

Papiertje eraf dus, even aan het touwtje trekken of ie goed vast zit (is altijd zo, maar voor de zekerheid en voor je vertrouwen zegmaar).
Ga staan, zak een beetje door je knieen, en relax. Je kunt m het beste van achteren inbrengen. In je vagina gaat het niet recht omhoog, maar een beetje scheef, dus zo moet je m er ook induwen.
Blijf relaxt, als je teveel aanspant lukt het niet.

Was dit wat je bedoelde? :slightly_smiling_face:

waarom DURF je hm niet in te doen?
je gaat er niet dood aan hoor als je vinger het daar een pietsie aanraakt… :anguished:?
en een tip; gewoon ontspannen en bijv met je been op de bad/wc rand ofzo.