hoe een t-shirt scheeeuren???????

hoe kan je bij een normaal t-shirt, lama zeggen de mouw aan de zijkant openscheuren waardoor het zo’n schuin t-shirt word? ;$
weet ik iemand hoe dat moet?
of heeft iemand een site waar dat staat uitgelegd ofso?
alvast bedankt
x

Lijkt mij gewoon dat je hem verder door moet knippen maarja.
En het is: “Hoe moet je een t-shirt scheuren?”

Ik snap het niet x’)

Kleine inknip maken en de rest scheuren.

ZO moeilijk is dat toch niet om zelf te bedenken…

Voor sommige mensen blijkbaar wel. :kissing:

ik zou het gewoon knippen :confused:

Tanden op een stukje stof zetten en met je handen trekken zodat je KRRRGGGGG hoort.

En waaat typppppppp jiiiiiiiij veeeerveeeeeleeendddd?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?? Zeg. :’)

Echt zwaar iritant veel vraagtekens>.<

tyyyypppp eeeeennnsss nooormmaaal !!!

:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:

:face_with_raised_eyebrow:

Je moet het eerst op die manier knippen bij de schouder en dan het gat uitrekken waardoor je die omgekrulde randjes krijgt.

men pakke de ene kant van het shirt.
men pakke de andere kant van het shirt.
zodra dit gelukt is, geeft men een harde ruk en voilá

Beeegrrryyyyypppppp jeeee hheeeet nuuu?:face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow:?