Hoe een peer gevormd lichaam kleden?

Hoi meiden,

Ik heb nogal moeite met het vinden van broeken omdat mijn lichaam als een peer gevormd is. Want ik heb wat bredere heupen, een kont en wat vollere benen. De laatste tijd kan ik moeilijk broeken vinden… Als ik een broek vind is het niet echt voor mijn leeftijd (ik ben 15 jaar) maar dan zijn het een beetje van die broeken die je moeder draagt, of ik krijg de broek net niet over m’n benen heen of mijn kont past er niet in haha. Weet iemand waar ik leuke broeken kan vinden als je wat meer curves hebt ?

Alvast bedankt :slightly_smiling_face:

Ik heb een high waisted broek van de bershka en die zit echt perfect bij mijn stevige benen. Hij is volgens mij ook maar 20 of 25 euro en ze hebben hem in verschillende kleuren :slightly_smiling_face:

Jaa ik haalde daar eerst ook vaak broeken, en nu passen ze niet mooi… En heel vaak liggen ze er niet in mijn maat :frowning_face:

welke maat heb je? als je maat 42 of zo hebt, bij sommige plussize merken gaan de maten vanaf 42 vaak, (heeeul) soms zelfs 40. ik vind dit zelf niet plussize maar goed, deze broeken zijn wel gemaakt voor wat vollere benen/billen en zitten daardoor wel goed!

Ik denk dat het ook misschien kan liggen aan de makers van kleding tegenwoordig. Ik heb ook wat vollere bovenbenen/kont en als ik nu mijn maat pak dan zitten die broeken vaak te strak of ik krijg ze niet over mijn billen heen (H&M, Zara, Mango, Bershka) maar als ik dan mij oudere broeken erbij pak (hetzelfde maat) van bijvoorbeeld de H&M dan zit tie gewoon goed! Nu pak ik welleens een maat groter, maar die zit dan vaak weer veeeelste groot :hammer:

Dit. Zo raar hoe mijn oude broeken allemaal nog passen terwijl als ik ze in de winkel wil passen ze in dezelfde maat niet over m’n kont of benen heen willen. Ik weet dat elke broek anders valt, maar kwam eerst vaak in h&m en pas hun broeken nu niet meer… Maar ben vandaag naar de stad geweest en heb thank god een leuke broek gevonden bij de berska :slightly_smiling_face:

Ik heb het zelfde, al ben ik 10 jaartjes ouder dus ik vraag me af hoe erg het bij jou al is op die leeftijd, kan me niet voorstellen dat je al zulke heupen/billen hebt als een volwassen vrouw van mijn leeftijd (niet raar bedoeld).

Ik heb er ook nog eens van die fijne lovehandles bij dus draag altijd high waist broeken, en donkere broeken, niet zwart ofzo, wel gewoon jeans, maar geen lichte jeans. De laatste keer dat ik aan het shoppen ben geweest voor een jeans heb ik weer eens een lichte broek gepast maar daar komen vooral die stevige benen erg in naar voren, net als wat ze zeggen zwart kleed af, zo is dat dus ook met donkerdere broeken.

Je kan ook zo’n wijd uitlopend rokje dragen, dat doe ik altijd en daarmee accentueer je je taille en verberg je enigszins je bredere heupen.

Ik haal vaak mijn broeken bij de h&m, dan wat een grotere maat want anders past het niet om mijn billen, en dan er een riem bij zodat hij niet afzakt

Jaa zo een skaterskirt, vind dat wel leuk maar ben niet echt van de rokjes :stuck_out_tongue:

weg

Kan je altijd worden :slightly_smiling_face:

Same hereeee. Ik heb normaal maat 38 altijd gehad met broeken, maar tegenwoordig past die kont van mij alleen in maat 40 haha. Vaak vallen de broeken van C&A iets groter dan bijv. H&M ofzo, dus dat kan je proberen. High waisted broeken vind ik zelf ook altijd wel fijn, die zijn vaak wat meer voorbereid op een grote derriere :stuck_out_tongue: