hoe een minirok combineren?

hoi hoi, ik draag graag een minirok maar als t kouder word weet ik niet zo goed hoe ik hem moet gaan dragen…
en dan heb ik het over een zwarte minirok van h&m
ik draag geen leggings, ik heb wel ideeen in mijn hoofd hoe te dragen bijvoorbeeld: met een zwarte panty met een patroon erin maar dan vraag ik me af welke schoenen kan je eronder dragen? vind sneakers/flatjes eronder echt niet mooi… maar ben al snel bang dat hakken eronder te hoerig kan worden… of vinden jullie dat wel meevallen? graag jullie mening hierover :slightly_smiling_face:

Ligt eraan. foto van het rokje misschien?

oke zal even een foto maken :slightly_smiling_face:

http://img7.imageshack.us/img7/7249/dsc00065kxh.jpg

bedoel dus gewoon een standaard zwarte minirok :stuck_out_tongue:

Dat is toch geen minirok?

Wit shirtje erboven, rokje eroverheen, leuke bruine accessoires, zwarte panty, hakken, klaar. veel armbanden trouwens nog en een leuke ketting

Ik had echt iets heel korts verwacht haha,
zelf zou ik gaan voor een wat donkerde panty eronder en gladiator heels.
En een wit tanktop en een zwart cardigan. (:

als je een panty met print hebt (en dan geen ordinaire print) kan het makkelijk met laarzen… maar het ligt er natuurlijk ook weer aan wat voor een soort laarzen het zijn =)

Wat mij wel leuk lijkt; een lange trui erboven en dan een donkere legging/panty eronder te dragen en dan met laarsjes eronder =)

haha naja ik zie dit wel als een minirok :stuck_out_tongue: maar thx voor je advies :slightly_smiling_face:

Dikke zwarte panty eronder met grijze slobberlaarzen!

ik vind dat wel een minirok hoor O.o gewoon dragen met een maillot… zwart of grijs :stuck_out_tongue:

Ik zie geen plaatje? =]]

wat typfoudt zegt! :grinning:

grijs/zwart/wit shirtje met patroon in die kleuren dus, grijze gebreide mailot of een zwarte panty , grijze/zwarte uggs, leuke sieraden en een vestje eroverheen

Heb je geen duidelijkere foto? ik kan het bijna niet zien.

ik vind het persoonlijk erg leuk vooral nu het kouder word als je eer een majo bij aan doet en dan hakken, ik hou van pumps. dus ik vind het niet hoerig ligt er wel aan wélke je aan doen ofcourse, beetje gladiator achtig vind ik erg leuk. of als je dat niet wilt doe je leuke laarsjes eronder!