Hoe een legerlegging combineren.

Tja, de vraag staat dus in de titel.

Ik combineer hem altijd met een zwart lang shirtje. Maar misschien hebben jullie nog leuke ideeën?

Hij is van Pull & Bear.

De link : http://www.pullandbear.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/pullandbearnl/en/pullandbear/29021/TROUSERS%2BAND%2BSHORTS?NEWCOLLECTION#/1467509/CAMOUFLAGE LEGGING

Witte blouse, of iig wit. Of een spijkerjasje oid

Ik zou er zelf een wit of beetje gebroken witte weide blouse op dragen of misschien een gewoon een wijd shirtje (wel wat een beetje over je billen valt, staat wel netjes met een legging) en misschien een leuk goud sieraad? Maar dat is mijn mening hoor :slightly_smiling_face:

Allebei erg leuk! Thanks. :slightly_smiling_face:

Inderdaad zoals hierboven al genoemd met een wit wijdvallend blousje, maar ik denk dat het leuk is met elk wit wijdvallend bovenstuk. Ook bijvoorbeeld met een gebreide trui! En misschien kan je dan een beetje van de voorkant van de trui in je broek stoppen (http://lookbook.nu/look/4142714-MYS-backstage) :slightly_smiling_face:

combineer 'm met de prullenbak.

wauw wat is dit lullig en respectloos

ik zou hem combineren met een oversized trui, of witte blouse met studs, als je er wit of zwart of ik van spijkerstof op combineerd zit je altijd goed :wink:

Ik vind een witte blouse er meestal ook heel leuk op staan (:

Oei wat een super leuke broek!
Ik zou sowieso voorzichtig zijn met kleur, en meer voor wit, grijs en zwart gaan. Dan kun je kiezen uit drie looks; stoer, netjes en basic. Als basic zou je bijvoobeeld gewoon een zwart topje kunnen dragen, leuke ketting/sjaal erbij, allstars eronder en klaar. Voor netjes kun je dan een blazertje eroverheen doen, of juist een blousje (zonder print!). Als je juist een stoere look wilt kun je er een topje of tshirt met een plaatje oid op doen, als je een trui of top met lange mouwen doet kun je de mouwen opstropen om de look nog stoerder te maken. Als je misschien leren armbandjes hebt kun je deze erbij doen!