Hoe een jongen vergeten?

Hallo, ik ben op een jongen maar het blijkt dat hij al met iemand anders heeft.
Ik ben nu al 1 jaar op dezelfde jongen en zou graag willen weten hoe ik hem moet vergeten, want daar heb ik namelijk heel erg moeite mee.
Als ik hem zie dan klopt mijn hard veel sneller, word ik zenuwachtig & ik weet gewoon heel zeker dat ik op hem ben en weet ook heel zeker dat hij met iemand anders heeft…
Wat kan ik doen om hem te vergeten?
hopelijk kunnen jullie mij helpen x].

word verliefd op een andere jongen en ga op jongensjacht. een nieuwe jongen om je aandacht op te vestigen werkt ook bij mij. ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje als jij. ik was hopeloos verliefd op een italiaan, en ik denk hij ook op mij. maar toen gingen we naar huis. :blush:

kijk niet naar hoe leuk hij is maar ga naar alle slechte dingen van hem kijken, kijk of hij bijv. een lelijke neus heeft ofzo -klinkt heel dom maarjah- en als hij dat heeft denk de hele tijd hij heeft een lelijke neus zo werkte het wel bij mij (A) succ6

Tja, om eerlijk te zijn gaat dat ook niet zo maar. Maar, uiteindelijk gaat het vanzelf ;p
oké, hier heb je niet veel aan

Ik ken het meid.
dat gaat niet over.
totdat je een ander hebt.

amen.

Omgaan met andere jongens. (:

ik probeer al een jaar m’n ex te vergeten, maar die lul houd me aan het lijntje, waardoor ik hem niet kan vergeten.

OT: i dont know, ik heb het zelfde probleem dus.

tijd & afleiding

uitgaan :grinning:

volgens mij zijn hier helaas geen goede tips voor:(
alhoewel wat likeXya zegt is wel een goeje haha, dat ga uit proberen! hehe

Inderdaad, amen.

Ik heb ook een nieuwe ander al een jaar, maar ik blijf soms nog boos aan mijn ex denken. Hoe kan ik dit verander? Ik ben heel blij met mijn nieuwe vriendje en hij is zo veel liever en leuker dan mijn ex.

Zoek een rebound! Dat hielp bij mij.

Zoek een andere boy.
Of gewoon wachten tot het zelf weg gaat’

Ik denk ook nogsteeds veel aan mn ex hoor, terwijl ik al een tijdje een ander heb. Dat is omdat hij heel veel voor me betekende.
Accepteer dat het over is, en dat je een veel leuker, en liever vriendje hebt. En het ging niet voor niks uit he. Vergeet dat niet. Er is blijkbaar iets gebeurt waardoor het stuk liep.
En dat je aan hem denkt, is helemaal niet erg. Dat is juist normaal.

Een jongen waar je écht verliefd op bent geweest/nog steeds verliefd op bent is niet te vergeten.
Dat maakt een behoorlijke indruk op je hoor, verliefd zijn.
Dat is niet iets wat je iedere dag meemaakt!
Een andere jongen zoeken is behoorlijk makkelijker gezegd dan gedaan; je wordt niet zomaar weer verliefd.
Ik wil je nu niet de moed uit je handen nemen dat je nooit meer over hem heen komt, want dat is wel zo, alleen kan je hem niet zomaar vergeten als ie echt indruk op je heeft gemaakt.
Je komt er echt wel overheen, alleen moet je er niet van uit gaan dat je er de een op de andere dag overheen bent.

^ Tuurlijk, ik denk ook nog wel eens aan mijn ex (waar het al 3jaar uit mee is)…
Dat blijf je houden. Ik bedoel, ik was anderhalf jaar lang stapelgek op die jongen, dat gaat je niet in je kouwe kleren zitten.
Maar denk dat de TS meer op zoek is naar een manier om over die jongen heen te komen…

als je echt verliefd op die jongen bent, moet je inderdaad naar de negatieve kanten van hem gaan kijken. als je dat niet doet, zal je hem altijd geweldig vinden en zal je hem gaan vergelijken met elke jongen en uiteindelijk bij hem terecht komen. Vroeg of laat word je natuurlijk wel weer opnieuw verliefd, maar dat kan dan nog wel lang duren.

Op onze vader en zoon.
Ga op zoek naar een nieuwe, als je kapotte oordopjes hebt, koop je toch ook een nieuw paar?
Oke, bizar voorbeeld.