Hoe een crop top combineren?

Ik heb gisteren een crop top gekocht in het zwart met een Aztec printje. Ik weet alleen niet wat ik eronder moet dragen. Op de foto heb ik een wit onderhemdje aan, gewoon omdat ik aan het passen was. Een blouse staat een beetje raar, omdat het een heel straks shirtje is en hij er dan een beetje onderuit ‘popt’.
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Ik zou het met een skaterskirt dragen of met een highwaisted broek.

Bedankt voor je reactie, maar ik ben eerder op zoek naar iets wat ik onder het truitje moet dragen, zoals een shirtje.

Niks eronder dragen, en dan met een skaterskirt combineren

Inderdaad. Doordat het zo strak is zal ik er persoonlijk niets onder dragen.

Ik zou er niet iets onder dragen… Dat ziet er denk ik een beetje raar uit. Het mooiste is, vind ik persoonlijk, iets highwaisted.

Iets onder een cropped top aantrekken is sowieso lelijk.

Alsjeblieft niks eronder.
please.

Een crop top hoord niets onder gedragen te worden.

Zo te zien heb je ook een hele platte buik, dus kan het mooi zonder iets hoor :slightly_smiling_face:

Oké het is duidelijk haha, niks eronder dus. Alleen wordt dat hem niet echt voor naar school, dus houd ik 'm maar voor feestjes enzo. :slightly_smiling_face:

Niks onder dragen en dan met een high waisted broek dragen voor een feestje/uitgaan ofzo

kijk een los croptopje kun je met een hempje eronder dragen,…
maar een strak croptopje niet … dan moet je iets hoogs zoals hoge broek of skaterskirt.

:kissing:

Mag ik vragen waar je die top crop hebt gekocht? Ik ben al echt lang opzoek naar een topcrop met lange mouwen ^^
Alvast bedankt!!

En ik zou er niks onder aan doen inderdaad :slightly_smiling_face:

Bij de H&M in Alkmaar, die heeft namelijk een eigen lijn met naar mijn mening leukere kleding. Ben dus bang dat ze de crop top niet in een ‘gewone’ H&M hebben, maar volgens mij zitten er door het hele land H&M ketens zoals in Alkmaar. :slightly_smiling_face:

Oh, heb je daar toevallig een foto van?

Da’s zonde! Hij kan prima voor school als je er een skater skirt onder draagt. Die heeft namelijk een hoog taille en dan zie je niks van je buik (: En ot, je haar is fantastisch :bowing_man:

@roos321

Op www.forever21.nl heb je heeeel veel Crop tops, ook met lange mouwen.
Heb daar al een zwarte van, groen en nog een paar :slightly_smiling_face:

Ik draag crop tops weleens met een kokerrok. ^^

Ik zou er ook niks onder dragen, hooguit een wit topje met spaghettibandjes. Doe er gewoon een skaterrok of een highwaisted broek onder, dat kan ook prima naar school! Heel leuk juist (: