hello ladies,
Ik ga extensions nemen want ik vind me haar veelste kort… ik had clip in extensions maar in ben het zat om die in de ochtend steeds in me haar te klippen en ze zijn superr zwaar. Dus ga echte nemen ik heb nogal dun haar (dood, heel erg) en het komt net over me schouders ongeveer 1,5 centimeters. Ik wil mijn extensions ongeveer net over m’n boezem laten komen. Weet iemand hoeveel dit mij gaat kosten, ik wil ze wel gwn bij de kapper zetten en dus niet van e-bay ofzo kopen. xxx
Dan zou ik het aan de kapper vragen?
goeie, maar mijn lieve kapper is er niet…
op internet kijken en dan prijzen vergelijken, dan kan je zien hoeveel het ongeveer gaat kosten
Ik denk dat dat zal afhangen van jouw kapper!
Een vriendin van mij heeft haar extensions bij een kapster in Eindhoven laten zetten, zij heeft er zo’n 180 euro voor betaald. Ik ga trouwens ook echte laten zetten bij haar want ik ben de clips ook een beetje zat :’)
Hangt af van de hoeveelheid extensions, welk soort haar, en je een dure of goedkope kapper hebt. Zet ze wel bij een kapper die er genoeg verstand van heeft en het vaker doet. Je kan makkelijk boven de 200 euro uitkomen. En ja als het dan zo eruit valt of lelijk gezet is ben je niet blij. (ja dat gebeurt vaak).
Volgens mij is dat echt ontzettend duur. (als je goede wilt ten minste.)
En er zullen wel verschillende prijsklassen zijn wat gekoppeld is aan de kwaliteit.