hoe duur is deze tas?

heyy
mag deze misschien voor mn verjaardag kopen… maar weet iemand misschien hoe duur deze tas in Nederland is… dus in euro’s?

http://www.foto-uploaden.nl/upload/965094f925fcff27e43300487d769ad6.jpg

alvast bedankt!
x

hmm kweet niet:O
op vakantie was de neppe 40euro.

dus in nederland nog meer denk ik

ik bedoel de echte :stuck_out_tongue:

Waarschijnlijk duur xD
Hij is wel nice trouwens =]
Ga ergens naar een chanelwinkel toe en kijk daar of ze m hebben. Dit kan je ook via de telefoon doen en dan weet je de prijs gelijk.

ik dénk dat ie rond de ¤500 ligt, aangezien een mini portomonnee al meer dan ¤100 is :’)

ik zou het in amsterdam proberen, daar heb je wel winkels die Chanel verkopen -ben naam van winkel kwijt xD-

Chanel tassen zijn al gauw over de 1000 euro . mischien kan je op de site kijken
ofzo :wink:

hij is wel eeerg leuk btw

Mag jij voor je verjaardag een tas van over de 1000 euro kopen? :expressionless:

ja ik heb al op de site gekeken… maar daar staan geen prijzen op helaas. Op amerikaanse sites staat ie wel en daar is het ongeveer 1200 dollar. Maar soms verschillen de prijzen heel erg als je naar andere landen kijkt, dus ben wel benieuwd

hmm tis nog niet helemaal zeker dat ik m mag kopen… het moet niet te absurd worden natuurlijk. Maar k word 18 en k doe eindexamen dit jaar dus mag wel iets speciaals uitzoeken

Ja, inderdaad dat vroeg ik me ook af. Dat zou ik écht niet mogen :confused:

Nicee ^^ Alvast gefeliciteerd =]

Ja dan mag je wel iets meer besteden… Maar 1000 euro Ö

als ik iets voor ¤1000 zou mogen kopen, zou ik dus echt géén tas ervan kopen :3 ik zou groot gedeelte op spaarrekening zetten voor rijlessen/auto ofzo :'D

@ miiamore: thanks!

nja ik moet natuurlijk wel meebetalen… en k heb verder niet echt haast met mn rijbewijs halen XD
en 1000 euro is idd wel veel voor een tas… maar toch… hijs mooi ^^

waar heb je hem gevonden ? kan je de link even geven

Hmm, ja, dan snap ik het wel. Als je die tas echt heel graag wilt… En je kunt hem makkelijk doorverkopen als je hem zat bent.
En hij is wel leuk ja! :wink:

ik heb niet echt een link… heb er een meisje op school mee zien lopen en in 90210 heeft dat ene kind die tas ook. als je :wink: oja op de chanel site staat ie bij tassen en dan classics

is het dan Large Shopping Bag a25169 ?
Er staat op een site dit bij;
Chanel Large Tote - This large Chanel bag is another style in the Chanel Cambon line. It is the `shopping bag` of the modern woman. It simplifies a fashion statement combined with a daily comfortable handbag
$278.00 (dat is ¤218.85) Dus hij is helemaal niet duur!
ik zou hem via internet kopen !

Gewoon op google zoeken ;
Chanel Large Shopping Bag A25169

want dat is hem toch (:

ok! maar k ben bang dat als k via internet koop zwaar genaaid wordt XD straks is het een cheapo neppe versie die na een maand uit elkaar valt :stuck_out_tongue: