Hoe duur is boete op bibliotheek???

heeyy, ik heb net een boek van de bieb bij mij thuis gevonden, en nu kijk ik op de website bleek dat ik em in april vorig jaar al had moeten inleveren, oh oww…
weet iemand hoe hoog een boete per dag meestal is bij een bibliotheek??
xxx

haha, nou dat verschilt per bibliotheek he… als je bij ons naar de bieb zou gaan zou je een fortuin kwijt zijn.

4 cent per boek geloof ik
maar nooit meer dan 2,50 toch?

Bij ons is het 10 cent per dag.
Maar als je 'm zo lang geleden al moest inleveren, krijg je toch een herinnering of iets dergelijks?

blijkbaar niet:p heb niks gehad. nouja morgen maar even langs gaan dan en maar even kijken hoeveel ik nog van mn pinpas overhou:(
kutkutkut xd

Wauw haha dat is wel een kunst, als ik dat mag zeggen :stuck_out_tongue:
Het lijkt mij ook dat je dan wel een herinnering ofzo krijgt? Ik leverde ook vaak mijn boeken te laat en in kreeg na een paar dagen al een herinnering.

Zou heus niet meer dan 50 euro wezen hoor. De boete tot nu.

verschilt per bieb, bij ons is het volgens mij 15 cent?

ik zou hem gewoon niet meer inleveren…

dadelijk ben je meer dan 50 euro kwijt voor zo’n boek.
als je een herinnering krijgt zou ik het misschien wel inleveren maar als ze me niks laten weten zou ik hem houden

ja idd, zou ik hem ook houden als ze je niet helpen herinneren!

Bijhouden xd

idd houden,
bij ons is de boete volgens mij 15 / 30 cent per dag?
Dus dat loopt aardig op.

Als ze dan zeggen ‘je hebt dat boek niet ingelevert’ na een jaar, ‘echt wel’

Per dag is het toch een paar cent?

Bij ons is het ¤0,05 per dag en toch lukt het me altijd om minstens ¤2,- boete hebben :’) Niet slim.

wow haha als het 0,05 x een hoog getal = best wel heel veel xd.

Bij ons is het altijd 10 cent per boek per dag.

ik zou m eigenlijk gewoon niet meer terugbrengen…

idd, ik zou hem ook niet meer terug brengen, ik zou zeggen: Oh maar die heb ik al lang ingeleverd hoor! Ofzo, dan denken ze dat het hun fout is xd
ik zat daar ook een beetje mee, ik heb 3 boeken vandaag ingeleverd en die moesten 1 dec. ingeleverd worden. Ikben benieuwd hoe veel ik moet betalen…

HOUDEN DIE BOEKEN!
Ben je gek dat is bijna een jaar geleden xD
en als ze er ooit om vragen zeg je dat je 'm allang hebt ingeleverd.