Hoe duur ID-kaart als je hem verloren bent

Heej!
mijn portomonee is in mijn eigen huis opeens in rook opgegaan ?
dus ik moet maar een neiuwe IDD halen, nogal zonde omdat ik zoiezo een nieuwe moet in jan.
weet iemand hoe duur een nieuwe is ?
want mijn ouders zeggen 41,50 alleen een vriend zegt dat vervangen maar 17.50 kost
weet iemand hier meer over?

De mijne was een half jaar geleden gejat.
Maar je moet wel even aangifte doen bij de politie.
& bij mij kostte een nieuwe ook rond de 40 euro.

ik heb echt geen idee, sorry!
misschien moet je het even googelen?
of je gemeente bellen.

volgens mij 30-35 euro als je hem de eerste keer verlies en de tweede keer iets van 45 euro. Nja je kan het ook gewoon navragen daar… ?

ik zou trouwens eerst nog maar eens goed zoeken als je hem in je eigen huis kwijt bent geraakt…

same here. mits je nog wel een passport ofzo hebt, want anders kan je jezelf niet ‘officieel’ legitimeren, en dan moet je nóg meer kosten betalen. maar dat is geloof ik bij jou niet het geval.

als je hem kwijt bent kost het je 60 euro…
40 euro omdat je een nieuwe moet…
en 20 euro omdat je hem kwijt bent geraakt

als je zegt dat je toch een nieuwe moest… moet je op dat moment je oude inleveren, omdat jij hem kwijt bent kun je dus je oude niet inleveren en moet je dus alsnog 20 euro boete betalen…

(mijn portomonnee is gejat, vandaar weet ik t)

Ja zoiets was het geloof ik idd… ik meende alleen dat een nieuwe (als het de eerste keer is) 30 euro kostte

dus in totaal ongeveer 50-60 euro…

dat wil ik ook wel ff weten! <_<

ik was hem kwijt. en een nieuwe koste mij ZEVENTIG euro. ja mensen, wees er zuinig op.

Zo XD 60 of 70 euries…
Als je hem aanvraagt kost het gauw 40/45 euro… moet ik ook 1 van deze dagen doen :yawning_face:

Rond de 40 euro dacht ik.

Iig 40 euro + een preek van dat je zo dom bent geweest hem kwijt te raken hha.