Hoe durf ik stouter te worden !?

Hallo meide,
Ik zit met een probleem.
Ik heb een super leuke jongen leren kennen! hij is echt perfect wat ik zoek, hij vind mij tot nu toe ook leuk.
maar hij is al best ervaren op het seks gebied, ik ben ook geen maagd meer, maar in mijn vorige relatie hadden we niet veel afwisseling ofz.
Hij houd seks, en verschillende standjes enz. Ik ben ook benieuwd naar nieuwe standjes, maar ben alleen bang dat ik het fout doe, hem teleurstel bij de standjes. Ik wil graag wat “stouter” worden! Hoe kan ik het stoute meisje in me naar bove halen, en niet zo onzeker zijn over mezelf. Wil niet dat dit onze relatie in de wegzit…

Hoop dat jullie me tips kunnen geve hoe ik zoiets wel durf, en waar ik zoal mee kan beginnen om wat stouter te worden…!

thankss <3

ik zal nog watmeer topics zoeken! Dit is sowieso een goede! http://forum.girlscene.nl/forum/liefde-boys/hoe-maak-je-hem-gek-rare-vraag-voor-gevorderdenp-74687.0.html
Wees eerlijk tegen hem en zeg dat je niet al te veel ervaring hebt, maar wel nieuwe dingen wilt uitproberen!

uhm hebben jullie al iets? anders is dit een beetje raar en voorbarig denk ik, maar gewoon verras hem eens met iets geks, doe wat in je opkomt…

ja :astonished: maar nu komt het er dus op aan om al die stoute praat ook in de praktijk te gaan brengen haha
wil zoooo graaag , maar weet echt niet of ik het durf!.. :flushed:

Praten jullie ook weleens gewoon over seks?

Hebben jullie al seks gehad btw?

Ja soms wel, maar vooral beetje van die uitdaag dingen… niet heel serieus ofz :s

nee nog niet. Maar binnenkort gaat dat wrs wel gebeuren! dus wil dat het onvergetelijk word voor hem…

Weetje, pak het voor de eerste keer niet al te groot aan. Ookal is het niet de eerste keer in je leven, het is wel de eerste keer van jullie. Geloof me, jij en hij zijn toch wel zenuwachtig! Maak je geen zorgen, samen ontdek je wel wat de ander fijn vindt en wat niet. Pas op het moment dat jullie seks hebben en het saai wordt, moet je je pas zorgen maken!
Voor de eerste keer zou ik het eerder romantisch houden dan stout.
Ga voor een lekker temperatuurtje, wat kaarsjes, en een leuk lingeriesetje

Oke, nou ik vind dat dat pas echt goed naar buiten komt als je echt op elkaar ingespeeld bent. Maar ja het is gewoon een kwestie van doen en proberen niet bang te zijn dat er iets fout gaay, laat je gewoon helemaal gaan.

@kim
je hebt gelijk! ik wil gelijk helemaal perfect presteren, maar dat hoeft helemaal niet. gewoon focussen op ons samen, de romantiek! daarna komt het wrs vanzelf wel