hoe dump je een meisje van 12?

Mijn beste vriend (16) heeft echt een facking groot probleem…
Er is z’n meisje van 12 die hem echt super leuk vind, maar hij druft niet te zeggen dat hij haar niet leuk vind. he is quite a sensitive guy. ^^.

mensen zeiden dat liefde op het eerste gezicht niet bestond, en ik geloofde het ook niet. totdat ik jou zag, joun mooie lach. je lachte naar mij en ik naar jou, het bleek al snel dat ik van jou hou. je bent niet zomaar een jongen, je bent speciaal voor mij. en zo blijft het ook echt voor altijd. ik ken je pas net, maar dat maakt mij niks uit, want je bent de ware voor me ik hou van jou schat. ik ben blij dat jij mij op joun pas bracht! lieve schat, ik wil jou, omdat ik van je hou. je bent die ene, mn liefde, de ware
dit heeft ze hem gekrabbeld. =x

misschien hebben jullie subtiele sms tips ofzo?

Hahahaha, hij moet gewoon zeggen dat hij niks voor haar voelt. Done.

ehm. hij kan toch gewoon zeggen dat hij haar aardig vind maar niet leuk ?
die krabbel is wel behoorlijk hopeloos. en misschien wordt het steeds erger als hij er niks van zegt

Hij moet 't gewoon vertellen? Niet moeilijk doen.

Waarom schrijven mensen altijd joun? Het is JOU of JOUW.

@ sleipnir haha ja vind ik ook maar durft die niet =x
altyd als zei langs loopt ga ik hem expres kusjes geven ^^.

Ja echt het was echt het eerste wat ik zag xD Daarna ben ik gestopt met lezen.

Ohhh niet smsen!
dat is lullig voor haar.
Zeg het gewoon recht in haar gezicht. Breng het wel subtiel van ik moet je wat vertellen, je bent een heel aardig meisje, maar meer dan vrienden kunnen we niet worden.
zoiets?

Hij moet denk ik iets tegen haar zeggen van ‘ik vind je heel aardig en leuk, maar ik ben erachter gekomen dat ik je niet meer zo leuk vind als in het begin, ik ben niet meer verliefd.’ Dat is subtiel maar wel duidelijk. En ik zou het hem trouwens niet laten smsen, dat is zo lullig. Hij moet het wel in real life vertellen.

Hij moet gewoon zeggen dat hij geen gevoelens voor haar heeft in die richting!

‘Ik vind je niet leuk, ik ben niet je ware en hou op met me zo te krabbelen.’
Heel hard, maar het werkt wel.

Eh, wow. Als ik dit zo lees krijg ik het idee dat ze al jaren wat hebben. En ik krijg ook het idee dat hij ook geen hint of iets dergelijks heeft gegeven dat haar gevoelens niet beantwoordt worden.

Anyway, als hij niet durft te zeggen dat hij haar niet leuk vindt kan hij zeggen dat hij verliefd is op iemand anders? [Misschien kun jij wel even als zijn vriendin doorgaan, haha] Dan zegt hij niet ‘je bent niet leuk’, maar ‘iemand anders is leuker’, da’s minder erg.

Wow, ze durft wel gelijk een hele verklaring te krabbelen. Ö
Hmm, ik ben zelf 12. Zit ze bij hem op school of niet? Anders zou ik het namelijk gewoon in haar gezicht zeggen. Via Hyves komt ook weer zo lullig over vind ik. Ze is gewoon verliefd, hij moet duidelijk maken dat hij dat niet op haar is. Maar ik vind het een beetje raar dat ze wel zo’n krabbel naar hem stuurt, ik bedoel; ik doe dat niet naar de jongen die ik leuk vind, heeft ie iets gedaan waardoor zij misschien meer ging denken ofzo? x]

hij zegt dat hy altyd facking droog blijft tegen haar ja,
ze zag hem op school en werd toen verliefd denk ik? :blush:

Ik zou het hem niet hard laten zeggen. Ik ben zelf 12 en zulke dingen komen echt erg hard aan. Laat hem zeggen dat die met een ander heeft bijvoorbeeld?

dat is juist het probleem…
we wonen in een heel klein dorpje en iedereen weet alles.
hij kan nooit nep verkering nemen. =x

Gewoon zeggen?

Hij kan wel zeggen dat hij iemand anders leuk vind…
Maar hij kan denk ik beter gewoon eerlijk tegen haar zijn, dat hij haar te jong vind en dat hij haar gewoon niet leuk vind.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[i][b]kan die miss niet nep verkering tijdelijk met jou nemen?
want jij bent tog zn beste vriendin?:blush:
dan moet ie gewoon zeggen; jaa ik heb al verkering met een heel leuk meisje, en eigenlijk vond ik je altijd aardig maar ik heb je nooit egt leuk gevonden?
zoiets of~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/i]zo?[/b]

Maar zo’n krabbel stuur je toch niet naar een jongen die altijd droog tegen je doet? :’)

Waarom liegen? Gewoon eerlijk zijn.