hoe drek je de aandacht van een jongen:O?

want ik vindt opdit moment een jonge leuk en hij vindt nog iemand wel leuke nmij
maar hoe kan ik hem duidelijk maken dat hij voor mij moet kiezen
wat moet ik bijvoorbeeld tegen hem zegen op msn??

met modder, drek is in het limburgs modder.

Maar even serieus, geef hem complimentjes
zeg bijvoorbeeld op msn hee je had vandaag een leuke trui aan op school ofzo…
laat hem gewoon subtiel merken dat je hem wel leuk vind

Ik heb dat ook gehad. Een jongen vond mij en een meisje leuk en hij kon niet zo goed kiezen zei hij. En ik ben zo stom geweest om te smsen naar hem dat hij haar mocht hebben zegmaar. Maar ik was het gewoon zat.

Ik denk dat je het beste inderdaad complimentjes moet geven en niet te overdreven natuurlijk!
En probeer gewoon zijn aandacht te trekken door veel contact te zoeken, niet teveel want dan loop je achter hem aan haha.

Inderdaad complimentjes geven, maar niet te veel. En gewoon jezelf zijn. Als hij je niet leuk vind om wie je bent is hij niet echt goed voor je. En als hij écht niet kan kiezen vind hij je denk ik niet leuk genoeg en dan is hij het niet waard.

Complimentjes geven is natuurlijk altijd slim, maar je moet echt heel erg oppassen dat je er niet te veel geeft ! Als ik jou was zou ik gewoon op school (want ik denk dat je hem daarvan kent ?) tegen hem gaan praten, oogcontact zoeken en het aller belangrijkste, lach veel als hij in de buurt komt. Al is het maar een glimlachje. Als je lacht, ben je aantrekkelijker (dat is gewoon zo bij iedereen). Maar niet te erg lachen, en daarmee bedoel ik dat je dit niet moet doen: je staat in de gang met je vriendinnen te kletsen, ziet hem aankomen en begint ineens als een hyena te lachen. Dus gewoon laten merken dat je met jou kan lachen, en dat je mooi bent als je lacht. En als ik jou was zou ik een deadline maken met mezelf. Zo van: als hij over 3 weken nog steeds niet heeft gekozen, dan vindt hij me blijkbaar niet zo leuk, en moet ik gaan proberen over hem heen te komen.

Succes !
Xx <3

flash hem

:grinning_face_with_smiling_eyes: