Hoe dragen jullie jurkjes in de winter

He meiden,

ik heb heel veel jurkjes en simpele hoge rokken alleen deze draag ik nooit in de winter omdat ik niet weet hoe ik ze dan moet dragen…
doorzichtige zwarte panty/legging/wat voor schoenen
hoe dragen jullie jurkjes in de winter?:flushed:

draag niet al mijn jurkjes in de winter want sommige zijn echt té zomers! maar gewoon met een leuke maillot vestje en laarzen eronder,
maar sommige ook met sneakers, beetje meisjesachtig en iets stoers,
maar ligt ook aan welk jurkje je aan doet, wan niet alle jurkjes kunnen met sneakers!

met een lekkere dikke maillot, ik haat panty/legging, voor al in de winter, en dan met laarzen en een vestje ofzo

Gewoon met een ondoorzichtige zwarte panty, ballerina’s en een jas.

Noti.

Met een dikke maillot, enkellaarsjes en een vest of blazer.

Ik draag gewoon met een panty(zwart of bruin) met laarzen of all stars eronder :grin:

Ligt er aan wat voor jurkjes. De echte strandjurkjes zou ik in de kast laten liggen voor volgend jaar. De tuniekjes die in de zomer nog wel kunnen qua lengte (Evt. met 5euro-rokje eronder) kun je over een broek doen. En de rest doe ik vaak over zo’n stoffen, dikke legging met een zwart lang vest en laarzen.

Niet.

Een dikke maillot, laarzen, en een wollen vest/blazer.

Echte zomerjurkjes zou ik niet dragen in de winter.
Ik draag zelf eigenlijk nooit zo vaak jurkjes in de winter. Maar als ik ze draag dan met een zwarte dikke maillot en een cardigan. Ik wil zelf nog een keer van die lange cardigans kopen (die ongeveer net zo lang zijn als je jurkje) dat vind ik er zelf altijd zo leuk bij staan. :3
Oja, en ik draag ze dan met ballerina’s of vans era.

Met een legging, vestje, laarzen. (:

ik draag vooral grote oversized truien met panty’s, en anders van die grote wollen truien met een panty.

Legging, vest, sjaaltje en laarzen.

Met een termo legging, laarzen, vest

Ik doe niet ieder jurkje dat ik heb aan in de winter, want sommige zijn te zomers. Maar ik doe er meestal een dikke maillot, soms zelfs een panty onder mijn maillot of legging. Met een dikke vest of cardigan, ligt eraan, haha. En dan met mijn uggs of laarzen.

Panty en cardigan/blazer, en meestal een dikke sjawl. En dan gewoon brogues erbij ofzo

legging met vans/allstars en een vest ?
panty is echt te koud.