Hoe dragen jullie je haar naar school?

Hey,
Hoe dragen jullie je haar naar school? Gewoon een staart, vlecht of los. Of doen jullie een ingewikkelde haar look in de ochtend. Krullen of stijlen jullie je haar in de ochtend, slapen jullie met pappilioten in of rollers? etc.

Los, staart of knotje.

Meestal gewoon los. Mijn hoofd is niet geschikt om mijn haar strak om mijn hoofd te hebben vind ik :stuck_out_tongue: Soms als ik heel veel tijd heb of uitval oid dan kijk ik of een paar plukjes naar achter doe, of maak ik voor de grap een vissengraat vlecht, maar meestal haal ik het er weer uit als ik een vlecht indoe omdat ik het gevoel heb dat ik minder beschermd ben en iedereen mijn gezicht van alle kanten kan zien x)

Ik douche rond 5 uur en stijl mijn haar vlak voordat ik naar bed ga als het droog is. Maar ik was mijn haar maar 2x per week zodat het niet zo snel vet wordt + dan hoef ik mijn haar ook maar 2x per week te stijlen dat scheelt weer wat schade haha en verder draag ik het dan altijd los.

los of gewoon een staart

Los of in een staart, ik doe daar niet zo moeilijk over, het is school maar

Altijd los.

Los (krullen of stijl) of een vlecht.

Meestal gewoon los.

Meestal los. Soms krul ik het als ik de tijd heb, of ik doe 's avonds vlechtjes in zodat ik toch nog een soort vlecht in heb. De laatste tijd doe ik wel wat vaker plukjes naar achteren omdat ik ander de hele dag met mijn haar zit te spelen. En als de voorste plukken mij echt in de weg zitten maak er een knotje mee.
Maar eigenlijk heb ik het bijna nooit volledig vast.

Vaak los, soms doe ik een paar plukjes naar achter. Anders een hoge staart of een lage knot.

Ik draag het bijna altijd los

Mijn haar is heel kort dus los. Ik doe er verder geen producten in, op af en toe een beetje wax na.

Meestal los of een staart, lekker simpel en geen gedoe :sunglasses:

Bijna altijd in een knotje en als ik een good hair day heb of als ik dapper ben, los. Ik heb krullen.

Bijna altijd los. Af en toe wel in een staart, als mn haar een dag niet goed zit bijvoorbeeld.

Verder valt er met mijn haar niet zoveel te doen. Het is super dik en ik heb krullen, waardoor ik mn haar dus niet kan borstelen als het droog is.

Meestal los en naturel gewoon, soms plukjes naar achteren. En anders in een hoge of lage staart, dit doe ik altijd als ik een toets heb bv.

Meestal in een vlecht of een knot. Mijn haar is zo droog en pluizig dat het er los niet uitziet…