hoe downloaden jullie series?

Hoi meiden,

ik ben een ontzettende digibeet en ik heb sinds kort een macbook air, en wil hier graag series (pll vooral) op kijken, nou hoor ik verschillende verhalen over sites en ik zie door de bomen het bos niet meer. Vaak hoor ik ook dat MacBooks totaal gecrashed zijn en hier zit ik niet echt op te wachten, haha.
heeft een van jullie ervaring met series downloaden op een macbook? welke VEILIGE site gebruiken jullie?
alvast bedankt!

kat.ph in combinatie met bittorrent

Je downloadt utorrent of bittorrent en dan kan je op kickass.to kijken naar leuke series en op downloaden klikken. Je kan ook online kijken, dan typ je bijvoorbeeld bij google ‘watch pretty little liars s01e01 online’. Maar online is de kwaliteit slechter.

bedankt! Jullie stuurden allebei dezelfde site, en klopt het dat je daar per aflevering moet downloaden (pll)
en na het kijken kan ik hem gewoon weer verwijderen zonder dat er wat raars met mijn laptop gebeurt?

Jep en jep. Dat is eigenlijk wel alles wat je moet weten, maar voor andere vragen mag je die hier stellen:
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/algemeen-039online-filmsseries-kijken039-topic-239936.0.html