Hoe download je films via het internet?

Hoi dames

Omdat (bijna?) alle sites uit de lucht zijn waar je gratis films op kon kijken moet ik ze nu wel downloaden. Ik heb dit nooit gedaan omdat ik dus altijd via die sites keek. Dus vroeg ik me af hoe dit moet? Ik heb er helemaal geen verstand van haha dus hoop ik dat iemand het hier duidelijk uit kan leggen? Ik denk dat ik ook niet de enige ben die niet weet hoe het moet vandaar dit topic

Ik weet trouwens niet of hier al een topic over is? Zo ja, dan kan hier een slotje op!

XOXO

www.pirateproxy.net
download utorrent
klik op het magneetje op pirateproxy site
KLAAR :grinning:

Ik heb trouwens wel een programma waarmee je moet downloaden (als ik dat goed zeg haha) Het heet iLivid. Is dit een goed programma? of kan ik 'm beter weer verwijderen?

oke ik ga het even proberen, bedankt!

verwijder die en download Vuze of utorrent. Dan kan je downloaden via de website Isohunt of The Pirate Bay (om op de Pirate Bay te geraken vind je hier een lijst met links).

Ik download altijd van TPB en gebruik dan Vuze omdat ik dat mooier vind qua vormgeving en handigheid dan utorrent.

Weet er iemand toch nog een site waar je gratis films kan kijken?
Downloaden duurt zo lang hihi…

Nee ik zocht eerst ook een site maar kon dus niks vinden… ja ik had een site (weet niet meer welke) maar de kwaliteit was kei slecht. Was gewoon gefilmd uit uit de bios. Maar ik heb utorrent gedownload @Silves !

Weet er iemand nog leuke nieuwe films op te downloaden?

Als ik jou was zou ik in het onderstaande topic even een kijkje nemen. :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl…opic/list_messages/142444

Dankje :slightly_smiling_face:

www.1channel.ch kun je bijna alle films op kijken. Alleen dan niet de allernieuwste films. Het is echt een hele goede site! Je kan er zo wat elke film op vinden, maar zoals ik net zei de allernieuwste staan er dan nu wel op maar die zijn dan met een cam gefilmd. Have fun watching! (:

Downloaden lukt niet? Er is iets met die site ofzo

Klopt, hij ligt er tijdelijk uit ofzo. Via de proxy die ik gebruik ook.

www.kat.ph

http://torrentz.eu/ is een erg fijne site om torrentz van te halen :wink: