Hoe doet zo raar --> vind hij me nog wel leuk en ik hem?

sorry ik heb het verhaal verwijderd maar weet niet of ik dit forumonderwerp kan verwijderen en hoe xxx

Dat is inderdaad wel heel erg raar. Misschien moet je echt eens rustig met hem praten en hem zeggen dat hij afstandelijker is geworden en toen dat weekend niet met je omging en hij zo raar reageerde op dat deobus voorval. Dat hij niet eens echt bezorgd was oke het is nu niet iets super erg maar hij kan toch eens vragen of het gaat.
Dus ik zou gewoon eens rustig prate en het liefst in het echt en niet op chat ofzo.

ik weet het, het is niet zo heel erg, maar het is wel vreemd. ik zie hem waarschijnlijk niet meer voordat we samen met een groep naar walibi gaan, en ik wil wel dat het dan een beetje is opgelost…

Hoe hij zich gedraagt lijkt me eerlijk gezegd geen goed teken. Je vriend hoeft natuurlijk niet constant bij jou te zitten, maar zo afstandelijk is ook niet normaal. Ik zou het er nog eens goed over hebben. En omdat je in je titel zegt ‘en ik hem’, zou ik ook even goed nadenken over je gevoelens voor hem.

Ik zou niet te hard spelen, zeg dat je erg teleurgesteld bent in hem en dat je vindt dat hij wel wat moet doen om het goed te maken.
(de meeste) Jongens zijn niet zoals meisjes, ze gaan niet ALLES doen om het goed te maken.

Ik zou inderdaad eerst uitzoeken of jij hem nog wel wilt, want anders is deze shit allemaal nietnodig. goodluck!

Ik zou hem laten merken dat je teleurgesteld in hem bent. Ik zou eerst uitzoeken of je nog wel met hem verder wilt na dit en ik zou hem duidelijk maken dat jij dit echt niet leuk vind. Ik begrijp ook niet waarom hij zo tegen je heeft gedaan uit het niets, misschien moet je het daar ook nog even over hebben waarom hij opeens zo deed (als hij normaal niet zo is).

/

Het lijkt me dat hij zijn aandacht in jou verliest en dit op gaat zoeken bij andere meiden. Heel vervelend en laf van hem. Ik zou eens goed met hem praten. Hij laat je gewoon links liggen om je jaloers te maken, en begint vervolgens weer te slijmen. Dat is echt laag.