Hoe doen jullie parfum op?

Ik vroeg me af hoe de meeste meiden parfum opspuiten? Spuit je gewoon een wolk en loop je er dan doorheen, doe je het alleen op bepaalde plekjes? Wrijf je het overal uit?

Ik spuit drie keer op mijn nek en dan op de binnenkant van mijn polsen en die wrijf ik dan tegen elkaar aan haha

Ik spuit twee keer in mijn nek, en soms nog op mijn borstel en dan mijn haar borstelen. Schijnt dat het dan lang blijft zitten :’)

ik spuit een aantal keer op mijn nek …
en dan gewoon nog 2/3 keerr over mn hele lijf beetje bij mn buik enzoo … weet ook niet waarom ?

Haha, m’n vriend vind het belachelijk maar ik spuit 't gewoon om me heen en in m’n haar en nek, soms ook nog een beetje op m’n polsen. Toch blijft ie zeggen dat ik lekker ruik. :grinning_face_with_smiling_eyes:

ik ook in mijn nek en polsen.

ik alleen op m’n polsen.

Ik spuit het achter mijn oren, bij mijn haargrens.

In mijn nek en polsen, soms in mijn haar.

In mijn nek & polsen, niet in me haar want dat is zooo slecht voor je haar.

2 × in mijn nek. Dan op 1 pols en dan wrijf ik mijn polsen tegen elkaar aan.

Een paar keer in mn nek en op mn kleren (ik weet het, slecht… Maar het ruikt zo lekker :3)

Ik heb ooit eens de tip gekregen van mijn nicht om je parfum altijd achter je oren te spuiten. En het is een goeie tip :stuck_out_tongue: Als je het in je nek doet, ruik je vaak te overdreven (en als een jongen je een kus wil geven in je nek, smaakt het vies voor hem =p).

O god, dan heb je echt zo’n parfumwalm :confused: Heb daar een hekel aan als ik vrouwen ruik voorbijlopen.

Ikzelf gewoon 1x op mijn nek.

Ik spuit 2x in mijn haar x]

Gewoon, een keer op mijn polsen en twee keer in mijn nek

2x op mijn nek.

dit ja :slightly_smiling_face:

Niet doen, je polsen tegen elkaar wrijven! Dat zorgt er net voor dat je het parfum minder ruikt! Gewoon laten opdrogen.

Ik spuit mn parfum twee keer in mn hals en 1x op elke pols, soms meer of minder, hangt af van de kwaliteit van het parfum.

Ik spuit het in mijn nek en op mijn polsen. Hoeveel ik in mijn nek spuit ligt aan de sterkte van het parfum.

Ik spuit op mijn polsen en dan ook 1 keertje in de lucht en loop er dan onderdoor.