Hoe doe jij dat bij een eerste date?

Wat doen jullie als jullie de jongen voor het eerst ziet tijdens de eerste date, terwijl je hem nog noooooit hebt gezien, of maar heel weinig en 'm eigenlijk niet goed kent?

xx.

Raar verhaal dit… Je gaat toch niet met iemand daten terwijl je hem niet goed kent? :face_with_raised_eyebrow:

ik kende mijn vriendje ook niet toen ik met hem ging daten. Was dronken, met uitgaan mee gezoend, nummers uitgewisseld. En ik wist alleen zijn naam. En nou is het mijn vriendje. :slightly_smiling_face:
Gewoon doen, er zijn genoeg gespreksonderwerpen!

uhm jawel…
via internet?

okee via internet zou ik niet doen.
Dat vertrouw ik gewoon niet… :slightly_smiling_face:

Ik zit een beetje in het zelfde schuitje als jou. Ook een jongen die ik nog niet gezien heb, maar ken zijn familie wel een beetje.

Maar ook voor mij de vraag wat ik moet doen als ik ooit met hem afspreek. En dan waarzo? Thuis lijkt mij ook weer een beetje ‘too much’.

Oh bij mij kwam die wel bij mij thuis (kende hem wel van internet maar hij woonde wel gewoon in mijn stad, en we hadden veel ‘gemeenschappelijke vrienden’). En toen gingen we gewoon thuis een filmpje kijken, kan je je op de film concentreren wanneer je niks te zeggen hebt haha
(Ondanks alles was het toch een faaldate, maar dat lag meer aan zijn personaliteit dan aan het feit dat ik hem via internet kende/nog nooit gezien had)

@ ensoleille

Is dit een grap?! Hoe wil je hem anders beter leren kennen? Heb je daar wel eens aan gedacht?! Je gaat toch altijd met een jongen daten om te kijken hoe hij is. Je kan me moelijk gaan vertellen dat je altijd kan weten hoe een jongen is van te voren! (intresses+uiterlijk+hobbies)

ik denk dat ik gewoon op een terrasje ga zitten, of een beetje rondlopen, dan kan je lekker kletsen enzo. Thuis is inderdaad tooooo much (":

Ik zit/zat met hetzelfde!
Maar aangezien hij gitaar speelt en ik zing gaan we binnenkort een keer jammen :slightly_smiling_face:

Dus zoek iets wat jullie beide leuk vinden!
Verzin desnoods iets geks, wij hadden een gesprek over taart dus we gaan ook nog een keer taartbakken. Kun je elkaar lekker leren kennen, met elkaar praten en je doet ook nog wat leuks. :slightly_smiling_face:

Ehm, daten is de manier om iemand te leren kennen hoor. x’]
Tenzij jij een andere manier weet om iemand te ontmoeten?

Als je een redelijk centrale plek hebt zou het toch wat minder snel uitmaken?

ik ken mijn vriend ook via internet. eerste keer in het echt gezien bij een concert, maar had hem toen niet echt gesproken. onze eerste ‘date’ gingen we gewoon koffie drinken, en heel veel praten. (:

-

ik denk dat ik inderdaad wat met 'm ga drinken (: