Hoe doe je een tampon in ?!?!?!

Ik weet niet of het in beauty enzo hoort maar oke. Ik ben nu in mij. 4e keer menstruatie (nu al regelmatig) maar ik wil graag tampons gebruiken :flushed: maar 1. Ik durf niet te kopen want thuis hebben we alleen huge dingen van me moeder en zus en ik heb geloof ik mini nodig. En aan mijn moeder of zus durf ik het ook niet te vragen om het te kopen dan gaan ze zo kinderachtig doen. Dus hebben jullie tips om het schaamteloos te kopen en is het duur?

Maar dan het tweede probleem hoe doe je dat in? Nouja hoop dat jullie me kunnen helpen

Het is natuurlijk echt een awkward topic maar heeft niemand tips?

er over heen zetten, gewoon kopen, die dingen staan in die winkel om gekocht te worden?

over inbrengen heb ik geen tips want een mini met inbrenghuls past er bij mij nog niet eens in, heel raar.

oke dat is waar haha en bedankt

Ik denk dat je beter dit topic gewoon door kunt lezen.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-menstruatietopic-227081.msg274957759.html#msg274957759

Waarom zou je je schamen? Uiteindelijk wordt elk meisje een keer ongesteld, dus het is eigenlijk iets heel gewoons. Niemand die je raar aan zal kijken als je tampons koopt.

Niks om voor te schamen joh!
En als je je echt ervoor schaamt (nergens voor nodig) dan kun je tampons kopen in een stadje die iets verder weg ligt, zodat je niemand ziet die je kent. :slightly_smiling_face: Maarja, om nou iedere keer zo ver weg te gaan, alleen maar voor tampons is ook wel een beetje onzin.

Een omschrijving van hoe je het er in doet staat op de bijsluiter. :wink:
En kopen is gewoon een kwestie van kopen. Ik durfde het in het begin ook nooit, maar joh, de cassieres verkopen ze dagelijks :slightly_smiling_face:

Gewoon kopen, heeft iedere vrouw nodig toch. En verder over het inbrengen, het is even pijnlijk de eerste paar keer en het zal ook zeker niet in een keer lukken, althans, bij mij deed het dat niet, maar je moet je vooral ontspannen en eventueel van tevoren (als je natuurlijk niet ongesteld bent) een beetje kijken hoe de vagina als het ware loopt, zodat je een beetje gevoel hebt van welke kant die op moet.

Ik had dit probleem ook! Nouja, met het ‘‘niet durven kopen’’
Met het inbrengen kan ik je helaas niet helpen want daar heb ik geen problemen mee en nooit gehad. Maar met het kopen:
Ik was met m’n moeder in de Kruidvat een stadje verder waar ik gelukkig niemand kende en ik zei tegen m’n moeder dat ik zou gaan zwemmen met vrienddinnen maar ik was ongesteld en wat dan ook ik zou erheen gaan. Toen zei me moeder uit haarzelf: ‘‘nou dan kan je misschien tampons kopen’’, en tada… 3 pakken tampons (aanbieding) Ik vind ze veel fijner gebruiken dan maandverband! Nu koopt m’n moeder ze gewoon altijd als ze op zijn omdat ik het toch wat raar vind om zelf in me eentje ze te gaan halen. In plaats van zeggen dat je met vrienddinnen gaat zwemmen kan je ook natuurlijk zeggen dat je met school gaat zwemmen,iets anders met water, of dat je moet gymen en je wilt niet dat andere klasgenoten het zien! Ik hoop dat het helpt! Succes :couplekiss_man_woman: