hoe doe ik het?!

Heej.
Ik zit met een probleem:

Ik ken een jonge, ik heb al 2 keer met hem gehad.
de 1e keer hadden we 1 maand. we zijn allebei 13.
toen had ik het uit gemaakt, omdat ik niks meer voor hem voelde
de 2e keer, had ik hem gevraagd en hadden we maar een week. hij maakte nhet uit omdat hij de ene keer wel wat voor me voelde en anderen keer niet.
Nu, 2 maanden later, ben ik er nog niet over heen. ik wil hem heel graag terug.

Maar hoe haal ik hem over dat hij me weer leuk gaat vinden. Ik snap wel dat dat moeilijk gaat. Maar ik doe er ALLES aan voor hem!
Elke avond huil ik weer, omdat ik zo veel van hem hou, willen jullie alsjeblieft helpen?
DANKJULLIEWEL!

Je kan iemand niet verliefd laten worden x)
Dat moet hij zelf voelen.
Er zijn genoeg andere lieve leuke jongens ! =)

Je bent 13.
Niet lullig bedoeld maar dat is kalverliefde, daar kom je wel weer overheen.

Elke avond huil je?

Je bent maar 13…kom op zeg…je hebt nog een heel leven voor je + een aantal pubertijd…

Ik ben het eens met hierboven ^

Eens.

Je kan liefdesverdriet hebben, maar hé, je komt er wel overheen.

Ja, ik ben pas 13.
& ja ik kom er wel over heen.
Maar, al 2 maanden, elke avond.:S

Kalverliefde; die conclusie mag je niet trekken voordat je beide personen kent, vind ik. Zelfs op die leeftijd kan liefde diep zijn, vind ik.

Weet niet zo goed wat je nu moet doen. Je kunt hem niet dwingen iets voor je te voelen. Probeer hem te vergeten, het gaat vanzelf over.

Inderdaad. Ik ben zelf twaalf, maar ik zit in de 2e klas, en ik ben echt heel volwassen voor mijn leeftijd. Dus ik weet ook wat liefde is, dus je mag niet zo snel de conclusie trekken dat iets kalverliefde is.

Nogal lullig om iemand daarop te bedoordelen. dat ze misschien 13 is betekend niet gelijk dat het dan makkelijker over gaat. Ik was 11 toen ik voor het eerst verliefd werd en dacht werkelijk dag en nacht aan deze jongen. Zoiets noem je geen kalverliefde.

Bij mij heeft het 4 maand geduurd voordat ik er over heen was.
Heb geduld! Hoe moeilijk het ook is…

jezus jij bent 13 :stuck_out_tongue:
er zijn toch veel andere jongens

Je kan iemand je niet laten leuk vinden.
Hij is geïnteresseerd in je of niet.

get over it
Als hij je niet leuk vindt is die je niet waard