Hoe doe ik dat?

Hey,
Ik vind een jongen al een tijdje leuk, maar hij vindt een ander meisje leuk.
Ik ga vaak met de jongen (M) naar buiten en dan zijn er ook andere mensen bij.
Hoe zal ik ervoor kunnen zorgen dat hij mij leuk gaat vinden? Ik ken hem al best lang en ik heb zn nummer, we zijn goede vrienden enz.

Is er een manier hoe ik ervoor kan zorgen dat hij mij leuk gaat vinden?

Btw iedereen zegt dat we een leuk stel zouden zijn hahah
xxx

Je kan verliefdheid niet forceren. Je kan hem hoogstens beter leren kennen, maar je kan niet iets meer doen dan dat.

Dat is waar, thanks. Misschien als ik hem beter leer kennen inderdaad :wink:

:slightly_smiling_face: Misschien hebben jullie raakvlakken en passen jullie qua interesses en karakter goed bij elkaar. Probeer dat maar eerst, dan weet je voor jezelf ook meer waar je aan toe bent

Je kunt hem niet dwingen jou leuk te vinden natuurlijk, maar jij kan wel laten merken dat je hem leuk vind. (Flirten!) De kans is er natuurlijk, dat hij je ook leuk vind maar er niets mee (durft te) doen.

Hey xx Als ik jou was zou ik gewoon veel met deze jongen om blijven gaan en veel lol blijven maken. Ik weet precies wat je bedoelt want ik ken deze situatie :stuck_out_tongue: blijf plezier maken en misschien komt er dan nogwel iets van?

Kijk maar daar ben ik dus niet goed in :wink:
Heb je tips? Haha x

Hoe liep t bij jou af? Xx

Heeii,
Ik ken je gevoel! Ik was heel lang verliefd geweest op mn beste vriend! Helaas werd het niks, want ik ging verhuizen :frowning_face:
Ik wil je best wat tips geven:

1. Spreek vaker met zn 2en af, en ga naar de bioscoop. Kies een horrorfilm uit, zodat als het spannend word, je lekker dicht tegen hem aanzit.
  2. Raak hem sowieso wat vaker aan, vind jij leuk, en waarschijnlijk voelt hij zich daardoor gevleid :wink:
  3. Praat hij wel eens over andere meisjes? Over dat ze knap zijn ofzo? Dan is de kans niet heel groot voor je dat hij je ook ziet als meer dan een vriendin :frowning_face:
  4. Maak opmerkingen!! ‘Goh, wat zit je haar leuk’, ‘jij doet echt een gave sport! zou je mij dat ook kunnen leren?’ en ‘Heb je een nieuw shirt? Vet leuk!!’

Ik hoop voor je dat het gaat werken!!
En achteraf misschien: :hugs:
Ohja, niks ontkennen, op al zijn vragen, eerlijk antwoord geven. Met eerlijkheid en openheid kom je het verst :slightly_smiling_face:

Laat weten hoe het is gegaan!!
xoxo Suuss

Als het niet lukt kun je altijd nog je tieten laten zien.

Haha, thanks. Ik laat t weten , we spreken vrijdagmiddag & avond af
Xx

Hahah , random…

Flirttips, nee helaas niet, ik ben daar ook niet zo goed in :slightly_smiling_face: Maar de tips hierboven lijken me goed ! (: succes x