Hoe dit rokje te combineren?

Hoi!
Ik weet niet of hier al een soortgelijk topic over is, maar ik heb een tijdje terug een taillerokje gekocht bij H&M, alleen ik weet eigenlijk niet hoe ik ‘m moet combineren…
help me please!

http://img264.imageshack.us/img264/8711/bzhawwgnt3.jpg

hier draag ik er een simpel zwart vest bij, en ik heb die grijse wedges aan van H&M, maar ik vind het niet geslaagd :’)

ik vind hem meer iets voor de zomer…

Die heb ik ook. Ik weet ook niet zo goed hoe ik hem winters kan combineren, ik ga even wat proberen.

Panty, simpel shirtje, wat sieraden en wedges. Het rokje zelf is al vrij druk, dus ik zou de rest rustig houden. Niet te moeilijk over doen :slightly_smiling_face:

Als het een taillerokje is, zou ik er in elk geval een shirtje in doen, en niet een vest er overheen, anders zie je er helemaal niks van dat het een taillerokje is… Dus een zwart shirtje erin, een grijs of zwart vestje/blazertje erover, een zwarte panty en die grijze schoenen die je nu aanhebt ofzo?

hij is inderdaad een beetje fleurig voor in de winter,
maar oké dat vroeg je niet.
ik heb ook zoiets (maar dan met zwart) van de h&m en ik combineer het met een zwart driekwartshirtje en ik zou de rest inderdaad rustig houden. Of draag er nog een leuke ketting bij. Oja en natuurlijk een legging/panty eronder (:

alvast bedankt iedereen, ik ga zometeen eens wat proberen! (:

ik vind het echt een heel leuk rokje,
misschien is het leuk met een zwart hemdje eronder, zwarte legging en een leren jasje, of met een blazer, die heb je bij de H&M ook heel veel.
je kan ook met een spijkerjasje, op de site van H&M staan hele leuke.
het is ook wel leuk met indian items.

ik hoop dat je er iets aan hebt, & anders sorrie.

Dat vest moet je zeker niet doen.

Met een spijkerblouse/jasje zag hij er het leukst uit. Kein Lust om een foto te maken.

http://img828.imageshack.us/img828/7796/ssztj39vlj.jpg

ik voel me zwaar hopeloos met dit rokje :’)

das toch best leuk met nog een ketting ?

ik vind dat je het leuk combineert, je kunt ook kniekousen laten afzakken tot halverwege je kuiten en dan van die kousen in de kleur van een van die bloemen van dat rokje?

wit shirtje en zwarte blazer

rood hempje & zwarte boyfriend blazer

dit is echt heel leuk!

dankjulliewel allemaal :grinning:

jaa echt leuk gecombineerd ! :grinning: