hoe dit jurkje combineren?

=

Riem om je middel + een legging + gladiator sandals
en misschien een blazer?

Ik zou hem als jurkje voor over je bikini gebruiken. Of stroop hem wat op en maak er een topje van.

Sorry dat ik het zeg maar ik vind het niet een jurkje eigenlijk, meer een lang hempje… Dus ik zou er sowieso een 5 euro rokje aandoen, zwart denk ik. En dan met een oversized witte of grijze blazer, een ketting en zwarte flatjes =)

Ja dat 5 euro rokje zoiezo! hahaha

hee dat ‘jurkje’ heb ik in het wit :'D maar trek er beter een rokje of korte broek onder. of idd over je bikini ofzo. hij is echt te kort haha

Ik vind hem ook niet echt op een jurkje lijken… dus je zou er misschien een wit broek onder aan kunnen doen?

met dit weer denk ik; kort broekje of rokje eronder & slippers of gladiatorsandalen. En wat leuke accesoires zoals een lange ketting of verenoorbellen leuken het geheel een beetje op.

Dit.

maak er alsjeblieft een topje van, dit is echt schandalig kort. brrrr.

vind het ook echt te kort voor een jurkje, zeker als topje gebruiken!
dus gewoon rokje of shortje eronder en klaar eens kees (:

ehm sowieso GEEN jurkje van maken zonder blote benen zoals op de foto

Ik zou hem wat opstropen zodat je hem als topje draagt, en dan een leuke blazer eroverheen op een spijkerbroek. En maak het af met wat leuke sierraden :slightly_smiling_face:

Ik zou hem ook als topje dragen en dan gewoon een spijkerbroek en een blazer

Wow. Ik hou wel van kort maar dit is toch wel écht te kort voor een jurkje…

Ik zou er een jeansshortje onderdoen, wat slippertjes, een lange ketting en klaar! :slightly_smiling_face:

ik vind het eerder een shirtje dan een jurkje, maar ik zou er een broeklegging onder doen en dan sandaaltjes, met leuke accesoires