Hoe dit giletje combineren?

Hoi hoi
Ik heb laatst dit giletje gekocht, maar ik weet niet zo goed hoe ik deze kan combineren.
Dus hebben jullie misschien tips?

http://i42.tinypic.com/9vjhqg.jpg

niet zo moeilijk.

gewoon een broek, leuke schoenen.
en er onder een truitje in bijna elke kleur die je maar wilt.

jurkje met warme kleuren, misschien druk motiefje, bloemetjes ofzo, maillot. pumps en tas in ongeveer dezelfde kleur en brede bangles :] oh en dan t giletje wel openlaten

Met een zwart T-shirt met korte mouwen, skinny, leuke riem en ballerina’s/pumps.

Een wit shirt met korte of lange mouwen. Verder vind ik er niets anders leuk bij staan.

• Wit t-shirt niet lang, v-hals, ronde hals maakt niet uit.
  • Of een witte luchtige blouse waarvan je de mouwen kan oprollen tot je elleboog. Niet zo’n nette witte blouse de onder een pak hoort.
  • In de zomer kan je er een wit hemd onder dragen, met van die ribbels.

Verder:

• Gilet open
  • Zwarte skinny (als gilet blauwachtig is, dan geen blauwe skinnyjeans)
  • Zilveren sieraden denk kettingen, ringen, armbanden etc.

Schoenen/tas:

• Zwarte all-stars, vans of gewoon zwart (laarzen, hakken, wat je zelf in de kast hebt staan)
  • Zwarte tas

Maar kan ook:

• Bruine sandaaltjes en zelfde kleur bruine tas + eventueel wat bruine sieraden bij het zilver.

Waarom heb je 'm gekocht als je niet weet hoe je het moet combineren? :angel:

daarom vraagt ze ons advies hier he.

OT; beetje nonchalant, niet te netjes; met een leuk shirt en een skinnyjeans en sneakers

Ja, maar als je in de winkel al niet weet waarmee je het moet dragen, dan kun je 'm toch beter niet kopen (lijkt me)

Ach scheit aan. Ze heeft hem nu toch al. Ik koop gewoon als ik hem leuk vind en dan zoek ik thuis wel uit of ik het kan combineren. En als het kan is er idd nog girlscene. Maar de tips hierboven zijn goed :slightly_smiling_face:

zo’n nautisch streepjesshirt (oversized?) en dan dat giletje los?

ja dat moet je doen!

Ik moet meteen denken aan een hoge hoed, zakhorloge en wandelstok.

Sorry geen idee :'3

gewoon basic met een leuke broek en een basic t’shirt… of over een leuk jurkje met een motiefje… maar dan eventueel het giletje losdragen

Simpel: Zwart bloesje eronder met een spijkerbroek.
Leuukk!

ik denk een leuk grijs hemdje, een donkere -high washed?- skinny en leuke gympen -all stars- in één kleur. (=