hoe dit bloemenrokje combineren?

ja, ik heb hem al sinds vorig jaar zomer, maar weinig gedragen. heeft iemand combineer tips svp (:

http://fotos.marktplaats.com/kopen/b/e0/GxykrV2Z1HfjCX/3Lvq3Gw==.jpg

( ik heb de foto van iemand die hem hier op girlscene verkoopt)

zwart strapless shirt
wit shirtje
gewoon simpel, want de rok is al best druk.

strapless? ik heb nogal weinig boezem. hehe

Strapless shirts boven een rokje vind ik vreselijk altijd, dus gewoon een shirt/hempje lijkt me mooier

hm… dat hoeft opzich niets uit te maken als je de juiste maat hebt :stuck_out_tongue_winking_eye:

ja maar dan zakt het denk ik wel telkens af. :stuck_out_tongue: en daar erger ik me aan. vorig jaar had ik dat pauwenveren jurkje van de h&m gekocht en er bandjes aangenaaid omdat hij telkens afzakte.

maar ot: meer reacties? (:

Een wit of zwart hemdje, leuke sandaaltjes/slippers/high heels, en als accessoires misschien een paar zilveren armbanden?

Gewoon simpel houden

up

Zwart topje / shirt, zwarte ballerina’s, niet al te opvallend accesoire, maar misschien een leuk niet al te opvallend kettingkje en een paar ambanden/ringen?

oke, en wat voor een accesoires ? zilver, hout, blabla…

up

Zwart topje erin (als 'ie als hoge taille kan) of anders gewoon ‘normaal’. Leuke zwarte sandaaltjes erbij en wat armbanden.

Ja, dat. en dan, zo’n oversized blazer erover heen.

Een zwart topje lijkt me leuker, omdat de band ook zwart is.
Misschien als het wat kouder is met een cardigan, panty en ballerina’s of heels. En met wat warmer weer gewoon blote benen en armen en sandaaltjes.

ik zoek al best wel lang zo’n soort rokje, want ik vind het altijd zo leuk hoe mensen het dan dragen;

dat rokje wat hoger doen zegmaar, dat hij net onder je borst is, of wat lager, en dan een effen kleur hempje eronder en dan een brede riem erover, zodat het net lijkt of het een jurkje is zegmaar(als hij daar niet te kort voor is in iedergeval )

en sorry, k kan niet zo goed uitleggen :blush:

thankss guys. (:

Wat ik ook wel leuk vind is zo’n panty met stippen of hartjes. Verder doe je er gewoon een basic shirtje op en verder niet al teveel poes pas.

doe 'm hoog!
net onder de borst,
en dan gewoon een basic zwart shirtje, met kleine mouwtjes,
en een zwarte panty,
springt je rok er lekker uit!
En veder nog leuke ketting ofzo :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Zelf zou ik voor een Effen zwart topje gaan

ik zal er zelf een zwart topje op dragen,
omdat de rok uit zichzelf al druk genoeg is.
en misschien een leuke ketting erbij?