Hoe deze 'klassieke' witte blouse combineren?!

Het was niet bedoeld als miskoop, maar toch vind ik het moeilijk deze blouse te combineren zonder dat het té netjes is…
Iemand ideeën?

http://img.photobucket.com/albums/v600/Tirzje/Foto106-1.jpg

in de lente met een leuk riempje en beige broek, sandaaltjes…

Ik zou de mouwen optropen en een paar knoopje open laten aan de bovenkant, dan een egaal wit shirtje eronder, donkere skinny en een bruin tailleriempje en laarsjes. Misschien ook wat bruin/gouden armbandjes erbij oid, dan lijkt het me wel leuk. :grinning:

leggingbroek of skinny eronder…
riem erbij.
of zo’n giletje… (hebben mense die i ken ook. staat echt leuk!)

zwarte riem, vestje erover. laarzen?

Beetje boho combineren.

Wijde broek, bloempje in je haar, vlechtjes en wat mooie armbanden.

idd mouwen opstropen en een paar knoopjes open laten aan de bovenkant. misschien nog een dun riempje erbij, skinny en leuke schoenen. vestje erover kan ook nog.

beige broek, blouse beetje in je broek, mouwen opstropen, donker bruine riem, bovenkant paar knoopjes losdoen en dan leuke sandalen (met ketting en armbanden enz…)

Met een tankleurig gevlochten riempje eromheen, beetje donkerblauwe skinny en grijze veterschoentjes ofzo.

blazer,smal riempje op je heup, en een donkere skinny

skinny jeans en dan dat blousje bij je broek in.
en dan met allstars ofzo.
:)

Misschien de mouwen opstropen (dat doe ik bijna altijd) en de knoopjes openlaten. Daaronder een bruin/zwart hemdje en een donkere sqinny. Schoenen; all stars of laarsjes (korte dan wel) ook is het leuk om nog een dun riempje op je middel te doen, over het hemdje, niet over het blousje.

leren taillerok :pensive:
dat meen ik, dat maakt het stoer

Een donkerblauwe of zwarte legging broek, of skinny jeans, en een taille riempje en pumps. :wink:

Skinny jeans, boyfriend blazer, en verder mooie pumps of gewoon allstars :]

Misschien met een bruine riem een zwarte of witte skinny en dan schoenen dezelfde kleur als je riem.:grinning:

Ik heb ook zo’n soort blouse, ik draag hem in de zomer en dan met bruine pumps of mijn witte allstars, een mooie bruine riem, leuke tas en sieraden.

Voor in de zomer:
korte spijkershorts, bruin gevlochten tailleriempje, blouse lekker open, en bruine sandaaltjes.

met een zwart taillerokje een een legging en high heels / laarsjes