Hoe deze jurk combineren?

Hoe zal ik deze jurk combineren? Hoe zouden jullie dat doen? Het is geen miskoop maar ik weet (nog) niet hoe hem ga combineren.

En dan zwart.

Met een riempje om je taille en leuke sandaaltjes

Daar zou ik geen riempje om doen, die is juist bedoeld om ‘wijd’ te dragen. Als je dat niet mooi vindt zou ik een ander model kiezen.

dat zwarte jurkje doet me denken aan een non :blush: maargoed ik zou heb wel met een riempje dragen anders maakt ie denk ik heel breed.

Gewoon met van die schattige oxford-schoentjes!

OK ja misschien met een panty eronder. Maar zou een broek of rokje ook erbij passen?

Met tangerine balletschoenetjes of nude en de accesoires ook

Dus ook armbanden, kettingen, of andere kleuren :slightly_smiling_face:

Hopelijk helpt dit :wink:

wel een beetje non-achtig idd. Maar geen zorgen, vind hem wel mooi :slightly_smiling_face:
Ik zou hem lekker nonchalant dragen zodat het niet te braaf blijft als je begrijpt ^^
Dus je haar lekker nonchalant in een warrig knotje, leuke vans of all stars of sandaaltjes eronder en voila

hihi :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik zou het combineren met opvallende schoenen en in dezelfde kleur wat armbanden. Het is niet echt iets wat ik zelf zou kopen, dus ik heb ook verder niet echt goede ideeën.

Mijn zus heeft die ook! Ze draagt het met een zwart riempje en zwarte sandaaltjes, staat heel leuk :grinning:

zoiets?