hoe deze H&M zomerschoenen winters combineren?

heeyy meiden!

ik heb laatst in de uitverkoop deze schoenen bij de h&m gekocht

http://img11.imageshack.us/img11/2311/85862752342.jpg

beide kleuren

nu vroeg ik me af hoe ik deze schoenen ook ind e winter kan dragen
een legging erboven, of wat anders??
hebben jullie daar foto’s van?

hoop dat jullie me kunnen helpen:)

xoxo

ik vind wit niet zo mooi voor de winter, maar die zwarte kan je wel dragen als je er panty’s onder doet vind ik (:

die zwarte kunnen nog wel met een zwarte panty idd, dat staat wel mooi, taillerok erboven, of een jurkje, staat leuk!

en is het dan leuker om een pikzwarte, neit doorschijnende panty te doen, of een iets doorschijnendere panty? (a)

xx

iets doorschijnend (:

de rechtse met een zwarte maillot (de witte zeker niet!)
of gewoon een jeans en dan van die pantysokjes erin doen als je het anders te koud vind. (wel zorgen dat je die ene rand bij je tenen niet ziet enzo xD)

ohja die rand! hoe ga ik dat op de juiste manier verbergen?
had ik nog nieteens aan gedacht…!

gewoon dikke maillot eronder

Die rand verbergen… onder je tenen proppen, maar mij lukt dat nooit echt goed. Na een tijdje schuift 'ie toch weer terug :stuck_out_tongue: en dan laat ik het maar zo xD ze zouden echt panty`s zonder die rand moeten uitvinden :stuck_out_tongue:

Witte zou ik niet doen… Maar panty/maillot eronder kan toch. Leuk jurkje erboven voilaaa

[nohtml][b][message=4263179,noline]Poezzy schreef op 06 November 2009 @ 13:15[/message]:[/b] Die rand verbergen... onder je tenen proppen, maar mij lukt dat nooit echt goed. Na een tijdje schuift 'ie toch weer terug :stuck_out_tongue: en dan laat ik het maar zo xD ze zouden echt panty\`s zonder die rand moeten uitvinden :stuck_out_tongue:[/nohtml]
ik doe ze altijd gewoon zo aan dat het onder mijn tenen blijft zitten haha xD mij mij schuift het nooit terug!

bedankt voor jullie reacties:D
nu weet ik hoe ik ze winters kan combineren!:smiley:

haha dus als jullie een meisje zien met die schoenen en een maillot eronder, dan ben ik dat;) haha

xxx

haha, ligt er maar net aan waar je woont he, maar iig graag gedaan!

aaaah! die zijn leuk, ik had ze nog in de uitverkoop gezien, maar jammer genoeg niet meer in mijn maat :frowning_face:

Jaa.
De zwarte versie + zwarte maillot + leuk jurkje :slightly_smiling_face:

Ik heb ze ook allebei de kleuren :slightly_smiling_face: Ik ga de zwarte denk ik ook maar zo combineren ja.

of ik haha :grinning:

gewoon panty idd. die witte kunnen ook makkelijk met een zwarte/bege panty, gewoon met een leuk motiefje en een leuk jurkje erboven. offe gewoon een skinnyjeans, en dan met sokken.

wit zou ik houden voor de volgende zomer
en zwart… gewoon een leuke panty of met een huidskleurige sokjes en dan onder een jeans…

Als je een maillot gebruikt, heb je ook geen last van die rand :slightly_smiling_face:
Alleen wel een beetje aparte afwerking van de teenrand …