Hee allemaal,
ik vind dus een jongen leuk en t is allemaal een heel lang verhaal en kan ik nu even niet vertellen, maar het komt erop neer dat t echt heel erg akward is en dat ik niet weet wat ik tegen hem moet zeggen.
Hij zit dus bij mij op de opleiding en een vriendin van mij weet dat ik hem leuk vind. vervolgens heeft zij dit tegen zijn vrienden verteld en afgelopen week bij een feestje(na veel drank op) heb ik ook met die vrienden staan pratn en verteld dat ik m leuk vind. Vervolgens vertelde die vrienden iets wat erop wees dat hij me ook wel leuk vindt en vriendinnen van mij zeggen dat ook. Nu zeggen ze dat hij voor mij o.a. naar een feest komt enzo, maar bijv. vandaag ook dan zitten mn vrienden overdreven te wijzen en te kijken naar hem en zn vrienden. Dus et is overduidelijk en daarom schaam ik me nu best wel en weet ik dus echt echt echt niet wat ik tegen hem moet zeggen als ik m op dat feest zie. Als ik m zie gaat gelijk iedereen me aantikken of kijken (opvallend dus weer) en dan als ik met m zou praten weet ik ook dat iedereen wss gaat staan kijken of mensen gaan zic bemoeien met me tijdens dat feest.Ik vind het allemaal wel leuk dat hij komt enzo, maar nu vind ik het dus wel akward. Ondanks dat iedereeen zegt dat hij me wss ook leuk vindt ben ik toc bang juist nu om met m te gaan praten, omdat dit dus echt beschamend is(alsof ik nog op de middelbare onderbouw of basisschool zit) Ik durf m echt niet eens meer aan te kijken… .arg. Wat kan ik nu t beste doen met dat feest? m aanspreken? of wachten tot hij komt?
Tegen je vrienden zeggen dat ze met dat gedoe moeten kappen zodat jij gewoon een normaal gesprekje met die jongen aan kan gaan zonder dat je vrienden van alles zitten te seinen enzo.
omgod je vrienden moeten echt normaal gaan doen, ik heb echt precies het zelfde een keer gehad, mischien moet je is een keer alleen iets met hem afspreken? en gewoon doen wat het beste voelt, ik denk dat je een keer met je vrienden moet praten dat je het irritant vind ofso, anders word het alleen nog maar akward …
Nou eerder alsof die vrienden van je nog op de basisschool zitten…
Spreek hem eens aan op het feest, misschien na een keer oogcontact, of wanneer je hem perongeluk aanstoot, of geef hem een drankje ( ja mag een vrouw ook wel eens doen ) Begin dan een leuk gesprekje, met zn 2en, betrek niet de rest erbij. Als het goed bevalt kun je vragen eens samen wat leuks te gaan doen.
Het is juist relax als ie naar dat feestje komt.
Dan is de situatie relax en niet zo opgedrongen dan op school.
Klets met hem over het dagelijks leven, drink een drankje en waag een dansje.
Soms is het beter om schoon schip te maken en dingen op te biechten.
hahah oke bedankt voor de tips en ik ga mn vrienden vertellen dat ze nu er echt mee moeten kappen! Ik ben wel poepiezenuwachtig en al maar t zal vast loslopen:)