hoe denken jullie over spacecake?

Hoe denk jij over spacecake?
En als je het een x hebt geprobeert,
hoe was 't? en voelde je er ook echt wat van?

x

hey, ik heb het nog nooit gedaan maar het lijkt me wel lache om een keer mee te maken.

Lijkt me zo lache =P

Mmmmm…

is er ook iemand die het keer heeft meegemaakt? zou wel is willen wete van die gene hoe het was :stuck_out_tongue:

niemand??

lijkt me wel leuk en nee nog nooit gdn wilt t ook wel weten eigelijk…:stuck_out_tongue:

Lijkt me opzich wel leuk, maar ik heb dr ook beetje slechte verhalen over gehoord…

jaa maar dat is met veel dingen met alcohol kan t ook fout gaan dus;)

huh? nu heb je 2 dezelfde topics geopend?

Oh ja heb ik gedaan. Ik voelde er eerst een uur niks van. Toen schoot die er opeens in. Christus… (het was spacecake met hasj) ik dacht dat ik in een vliegtuig zat en dat ik 36 minifrituur snacks op moest eten (wat ik dus ook heb gedaan.) Vervolgens heb ik mijn vriend 54 keer gebeld en telkens vergat ik dat weer.Daarna een pak stroopwafels en 2 potten caramel-thee (wat ik vies vind.) Heeeeelemaaal van de kaart was ik. Wat een ommezwaai, je hebt helemaal geen controle meer over je lichaam, terwijl je geest het wel allemaal doorheeft. Hele aparte ervaring. Voor de zwakkeren zeker niet aan te raden :slightly_smiling_face:

En er geen drank bij drinken!!! Most important rule!

En zorg dat er een nuchter iemand bij is mocht je een bad-trip hebben

Nee drugs zijn zoiezo niet goed voor je… Maar space cake? het lijkt me echt niet goed. Het zal wel allemaal heel stoer en grappig zijn om te doen. Maar nee, ik doe niet mee. Als je een bad trip ofzo hebt, nee niet goed voor je. Bovendien kan het gevolg van space cake eten 5- 12 uur. Als het leuk is, oke, maar ben je ziek of angstig geworden. Nou lekker een halve dag lang! Bovendien is geen enkele drugs goed voor je, blijf er dus maar vanaf !(A)

ik doe niet aan drugs, ik wil graag nog wat jaartjes langer leven dankje…

Nee dankje…
Geen zin om ontzettend voor lul te staan voor iedereen, en bovendien doe ik niet aan drugs… =)

mmm, kheb niks tegen een joint, en ook niks tegen spacecake ^^ ik blow zelf ook. Maar spacecake vind ik eng, omdat het veel later inslaat en veel harder. Je weet niet hoeveel je moet eten. Maar mss is t voor andere mensen wel lachen?

Debiel… Waarom zou je het doen? Tis echt niet goed voor je. Ik heb nog nooit aan drugs gedaan. Een drankje vind ik leuk, en ben ook wel is dronken geweest maar drugs, nee dankje.

Ik heb wel eens space fryske dûmkes gehad; ik kreeg eerst een lachkick en later vond ik het effect(en soort sloom gevoel) te lang duren en dat vond ik eng en toen had ik volgens mij een slechte trip =|

Voor je eerste keer moet je zo weinig mogelijk.

:headbang2