hoe denken jullie hierover?

hoi

ik heb een jongen leren kennen en we willen wel met elkaar afspreken maar hij gaat over een maand weg naar het buitenland en daar blijft hij dan 4 maanden. we denken beide dat als we nu steeds gaan afspreken en het wat wordt dat over is als hij naar het buitenland gaat. maar het is ook zonde om hierdoor het contact nu al te verbreken. wat zouden jullie doen?

ik zou er voor gaan wat heb je te verliezen
als je nu al denkt het wordt niks dan doe je het niet
succes

Ik zou ook afspreken voor hij vertrekt, als het dan écht klikt en wat wordt kun je wel die 4 maanden wachten toch?

Gewoon afspreken, je ziet wel hoe het tijdens die 4 maanden loopt, toch?

ik zou er voor gaan wat heb je te verliezen?
als het klikt overleef je die vier maanden wel hoor (; x

Ik zou er ook voor gaan, misschien klikt het, misschien niet… En als het klikt heb je nog een leuk reisje naar het buitenland in het vooruitzicht!
En als je die 4 maanden overleeft, weet je in ieder geval hoe het is om hem een tijd te missen en voelen zomervakanties ofzo gelijk een stuk minder lang :wink:

Pff. Ik ga volgend jaar een jaar naar Zweden :’) En dat moet ik ook zien te overleven :3

Maar probeer het gewoon en zoals iedereen al zegt, je hebt niks te verliezen, als het wat wordt en het is echt wat, moeten die 4 maanden geen probleem zijn. En als het toch niks wordt, zie je hem 4 maanden niet.

Gewoon doen. :wink:

Gewoon afspreken, het kan misschien lastig zijn. Maar er spijt van krijgen is al helemaal niet handig, want hij zit dan honderden kilometers bij je vandaan voor 4 maanden.