Hoe denk jij?

ik kan woorden moeilijk omzetten in mijn hoofd, maar ik denk dus altijd in beelden.

Ik doe alles door elkaar, maar ik denk toch het meest in woorden.

beide denk ik…

Als ik iets moet leren, en iemand beeld er iets bij uit, dan onthoud ik het veel beter, want dan zie ik het woord, en dan krijg ik het beeld weer voor me van de persoon die iets uitbeeldde zegmaar. Dan onthoud ik het wel, ik denk dus eigenlijk in beelden, maar soms in woorden.

Meestal in woorden…
Maar het is ook raar want als ik bijvoorbeeld jullie teksten lees, hoor ik mezelf in me hoofd lezen :stuck_out_tongue:
Als je hier over nadenkt is het best vreemd xd

Precies hetzelfde (:

ik denk ik woorden een beelden. beide wel :stuck_out_tongue:

In woorden.

Beide.
Wel interessant om over na te denken.

Ik denk het meest in beelden, als ik teksten lees zie ik alles voor me, daarom duurt het me misschien 10 seconden langer om een tekst te lezen dan bij anderen. Maar ik denk ook wel eens in woorden, alhoewel ik daar niet zo van hou.

Beelden, vrij irritant soms.

he, geen idee :stuck_out_tongue:

ik denk in beelden. ook op een toets, als ik dan een woord niet weet probeer ik het boek voor me te halen :stuck_out_tongue: soms weet ik dan het antwoord, en soms ook niet

Als ik voor een tentamen aan het leren ben kan ik het alleen opnemen als ik het in beelden omzet… Maar verder heb ik juist heel veel met woorden, heel veel dingen begrijp ik pas als ik het omzet in woorden.
Ik pieker ook in woorden :stuck_out_tongue:

Allebei. Als iemand over een gebeurtenis, situatie of een persoon vertelt, denk ik in beelden. Verder in woorden.

beelden en woorden, maar grotendeels toch in beelden idd. erg irritant af en toe vooral in de lessen op school dan kan ik mij niet meer concentreren…