Hoe denk jij?

Denk jij in woorden of in beelden?
Ik denk bijna uitsluitend in woorden, ik kan me ook moeilijk dingen visueel voorstellen. Als iemand zegt ‘een kat met een pak aan’ dan zie ik een kat voor me, en een pak, maar ik kan die twee niet combineren.
Ik dacht dat iedereen in woorden dacht, maar toen ik eens rond ging vragen zeiden veel van mijn vrienden dat ze in allebei dachten of bijna alleen maar in beelden.
Dusssssss. Hoe denk jij?

Ik denk heel vaak in beelden, maar ik denk (natuurlijk?) ook in woorden
( en ik moest lachen toen je het over de ‘kat in een pak’ had, ik zag het voor me :’) )

Ik denk in beelden. Soms ook in woorden. Maar het meest in beelden.

Beelden.

http://fc00.deviantart.net/fs45/f/2009/077/8/7/Drizzit___cat_with_hat_by_Lelahel_Clothes.jpg

Ik denk altijd in plaatjes/beelden. Teksten kan ik ook gewoon echt niet in me opnemen. Het zou zo veel makkelijker voor mij zijn als heel school gewoon bestond uit plaatjes en niet in woorden.

Ik ben dan ook totaal geen lezer!

Ik pieker in woorden, maar als ik aan andere dingen denk in beelden

Ik denk ik beelden. Alles wat ik lees en hoor zet ik gelijk om in beelden.

ik denk in beide, het wisselt zich af

Als ik denk dan praat ik tegen mezelf, in mijn hoofd. Als iemand iets grappigs vertelt en ik wil het als beeld voor me zien, dan lukt dat ook.

geen idee denk ik nooit zo veel bij na xD

In vrijwel alles in beelden.

beelden en woorden

Als ik aan het denken ben over wat ik moet doen, denk ik in woorden. Maar als iemand me bijvoorbeeld vraagt hoe een kat in een pak eruit ziet dan zie ik dat wel in beelden.

woorden, ik kan me niet snel iets voorstellen in beelden(:

Ik denk in beelden en bijna nooit in woorden.

Edit: Ik bedoel dan als in mijzelf horen denken. Want als ik iets inbeeld heb ik er ook ‘geluid’ bij zeg maar.

Dit dus.

Ik denk heel vaak in beelden.

huh hoe kun je nou weer in woorden denken, zie je dan gewoon woorden voor je ofwat?

^ Dan hoor je soort van jezelf praten

Beelden, en als iemand iets grappigs zegt moet ik me dat inbeelden en blijf ik maar lachen. Ik stop. Tien minuten later zie ik het beeld weer voor me en ik lach weer. :’)